Craft-alnica # 95. - Glasba

Pozdravljene, dva tedna sta za nami in spet smo nazaj, tokrat že z 95 izzivom Craft-alnice.
Janja je izbrala nalogo in ji dala naslov 

GLASBA

Za glasbeni izziv sem izbrala simpatičen motiv mladega kitarista.



Lotv- jev motiv  Playing guitar se mi je zdel ravno pravšnji za nalogo.
 Notni papir se že dolgo skriva v moji škatli s papirji, trakec in zvezde z gumbki pa popestrijo tokrat bolj fantovsko obarvano voščilnico.
 Janja je za zmagovalko pripravila krasno darilo, za katerega se je vredno potruditi. Za navdih zato kar pogumno pokukajte k njej, Andreji in Simoni, vse so se zelo lepo poigrale z izbrano temo izziva.
.

Komentarji

  1. Lep motiv, super barvna kombinacija in postavitev. enkratna je. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč. Motiv si tako super skombinirala z barvnimi odtenki in vzorčki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna je. Tako si lijepo sve uskladila.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Za vse izzive se v ekipi res potrudite in ste izvirne, izzivov ne duplirate - vsakič znova me presenetite ampak ta se mi zdi pa še posebno izviren. Ne vem zakaj, mogoče zato, ker smo doma vsi z enim ali več inštrumenti in mi je to zelo domače. So določeni izzivi, ki me inpresionirajo. Tale tvoj blont pobček je pravi cuker. Sedaj pa veselo na delo - sive celice že skačejo po moji glavi. čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je, štampiljka je krasna, prav začutiš, kako fantiček uživa v igranju :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno si sestavila voščilnico. Fantiček je super simpatičen :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. ooooo kako je luštna!!! super motiv si izbrala. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Simpatičen fantič, lepo pobarvan ... Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepa voščilnica Lili in krasno si jo sestavila skupaj!
    Luštno in lepo :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno si jo sestavila. Motiv je čudovit. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako zavzeto gleda tale fantic v note. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  12. Res je tako simpatičen motiv, ki si ga lepo pobarvala. Zelo mi je všeč celotna voščilnica!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  13. Čudovit motiv in prelepo sestavljena voščilnica.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar