Craft-alnica #94. - Gumbi

Pozdravljene v novem  #94 izzivu Craft-alnice, Naloga za naslednja dva tedna je sila preprosta, na izdelku s katerim se boste prijavile želim videti

GUMBE

gumbke, knofe, knofke, vseh mogočih oblik barv in dimenzij.Lahko so pravi, papirnati, izrezani, narisani.
Sama sem uporabila stare gumbe, katere sem  našla v že dolgo pozabljeni škatli, ki jo je za šiviljski pribor uporabljala moja tašča. Verjemite v njej je bili skritih kar nekaj zakladov.
Tudi zadrga in prejica za kvačkano rožico je bila v škatli.


Deklico sem tako kot Janja  našla na Pinterestu. Za ozadje sem uporabila scrabok list BoBunny in Šablono Spenbilders elegant labels 4. Gumbke sem ročno prišila na papir, tudi šiv na ozadju je čisto zares našit.


Nagrada je v stilu gumbkov, čudovita šablona Memory Box - Round Buttons že čaka na zmagovalko.

Po navdih pa skočite k Simoni, Janji in Andreji lepo so se poigrale z gumbki.
Pridružite se nam v 94. izzivu Craft-alnice.

Komentarji

  1. Čudovita rustikalna voščilnica. Tudi jaz sem pred kratkim odkrila eno takšno škatlo zakladov :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivna čestitka.Predivne boje.
    Lp, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Zelo lepo si vkomponirala gumbe. Eno takšno škatlo od tašče, polno zakladov, imam tudi jaz :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse kar je staro pride enkrat prav. Tvoja voščilnica je tako lepa in nežna. Izziv - super. (se bo vsaj kup gumbov v škatli malo zmanjšal) čao

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa je, najbolj mi je všeč dodatek zadrgica, super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Voščilnica je čudovita. Bogata, a vsega ravno prav in zelo lepe barve. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Prava vintage čestitka. Krasna je. všeč mi je kako si uporabila zadrgo. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica, z lepimi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna vintage cestitka, tako lepo ji pristojijo vsi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasna vintage voščinica!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita. V starih škatlah se res najdejo čudoviti zakladi. Kvačkana rožica je top, barva prejice je čudovita.
    Pozdravček, Keti

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lepa vintage voščilnica!! Super je izdelana in zelo lepo okrašena:)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar