Španski bezeg ali flider

Španski bezeg, majnica, navadna lipovka pri nas doma pa kar flider, kot mu je rekla naša mama, je že nekaj časa pobarvan in vkomponiran v voščilnico. Ne vem zakaj je prišel na vrsto za objavo šele sedaj, najbrž zato, ker sem malo lena, kar se objavljanja tiče.

Cvet in vonj flidra me spominja na mladost saj je ogromen grm rasel pod našim balkonom.


 Prvič sem sem se štampiljko  poigrala tudi na malo drugačen način. Z post-it listki sem prekrila vse neželene dele, da mi je ostal le en cvet in tega sem odtisnila v notranjost voščilnice.

Želim vam lep in uspešen teden ki je pred nami. Naredite zase kaj lepega .

Komentarji

  1. Krasna voščilnica
    super
    a ni lepo poiskusiti kaj novega
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mene flider spominja na naš vrt v časih mojega otroštva. In všeč mi je ta štampiljka, ki si jo super pobarvala in vključila v voščilno. Zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je...si si pa dala dela z listki,....

    OdgovoriIzbriši
  4. O, pomlad! Zelo lepo. Prav pridišal je do mene ta tvoj španski bezeg :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno. Ja obozavam jorgovan i njegov predivna miris.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz sem ga zavohala. Še dvakrat gremo spat, pa bo spet zacvetel. Življenje pa res hitro mineva.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je lepa. Všeč mi je, kako si dodala del odtisa tudi v notranjost. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Španski bezeg in njegov vonj pa tudi mene popelje drugam ;) Lepa!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale je pa čisto posebna. Krasen motiv, ki ga sivo ozadje še poudari.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar