Craft-alnica #93. - Noč ima svojo moč

Štirinajst dni je za nami in spet smo tu z novim izzivom Craft-alnice. Temo za 93. izziv je izbrala Simona in se glasi

NOČ IMA SVOJO MOČ

Hitro se nam bliža noč čarovnic zato ne dvomimo, da bo izdelkov na to temo kar nekaj. Seveda pa ste dobrodošle tudi tiste, ki boste ustvarile kaj na temo zvezd, lune..........

 Tokrat sem se poigrala z Distress blazinicami in z njimi ustvarila ozadji.

 Prva voščilnica je čisto Helloween-ska. Temačno ozadje svetla luna na žarečem nebu , netopirji in buče
 (kupljeni v Hofru), hišice izrezane z Šablono Memory box, katero dobite pri Marini .
 Marina je tudi sponzor našega 93. izziva.

In druga meni za spoznanje ljubša, štampiljka Hero arts, spet senčeno ozadje z distressi, gumbki in izdelek je tu.

Kot sem že prej omenila je tokrat sponzor Marina iz Mavelu, ustvarialcem prijazne spletne trgovinice.
 

Pridružite se nam v #93. izzivu in pokažite na kaj pomislite ob naslovu noč ima svojo moč.
Za navdih pa pokukajte še Simoni, Janji , Andreji in tokrat tudi k Marini, ki so se lepo poigrale z nočno tematiko.

Komentarji

  1. Lepo si se poigrala z Distressi in ustvarila cestitki s halloweenskim pridihom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo zasencene in izdelane voščilnice
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti voščilnici! Luna in drevesa so mi še posebej všeč!

    OdgovoriIzbriši
  4. Na obeh voščilnicah me je pritegnilo čudovito ozadje narejeno z barvnimi blazinicami. Te halloweenske voščilnice so za mene velik izziv, saj so mi všeč, a sama se še je nisem lotila... :).
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepi voščilnici in ozadja, pri meni to še ne gre.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo Lili, kako lepe voščilnice si naredila! Prvo, malce strašljivo si zelo lepo skombinirala; druga pa je meni za odtenek lepša in morda zato, ker je na njej odsev mesečine, ki si jo zelo lepo ustvarila!
    Pozdravček :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita ozadja si ustvarila na obeh voščilnicah. Druga je tudi meni za odtenek bolj všeč :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastični, kontrast kar potegne oči ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo so Lepe in malček strašljive...sploh pa druga. Krasno ti je uspelo ustvariti temačen gozd z meglico. Brrr... ;-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Fantasticne su obje.Bas prave za noc vještica.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna kombinacija - črno - rumena. Všeč sta mi obe. lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno si skombinirala prvo in lepo senčila ozadje na drugi. Sta mi všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Tudi meni so všeč ozadja narejena z Disterss inki. Prav lep si jih naredila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  14. Obe lepi in zanimivi s super ozadji :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar