Craft-alnica #92. - Šiviljstvo - Moda

Pozdravljene, hitro sta minila dva tedna in spet smo z vami z novo nalogo. Andreja je izbrala temo in jo  poimenovala

ŠIVILJSTVO - MODA

Zanimiva tema, katera je med nami ženskami zelo dobrodošla. Moda nam narekuje vsakdanje življenje in prav je, da dobi svoj kotiček tudi v Craft-alnici.


 Za začetek modno obarvana Emma iz Lotv-ja. Čevlji so pomeben del modne garderobe, zato se mi je motv zdel zelo primeren za naš izziv.


 Za voščilnico sem spet uporabila eko karton, všeč mi je ker se na njem tako lepo mešejo barve.

 Na drugi pa sem se poigrala z papirjrm perlicami in tetra tkanino, brez rožic pa pri meni ne gre.

  

 Oblekica za mlado damo v rožnatih odtenkih. 

 
Poigrajte se z namiv 92. izzivu craft-alnice. Po navdih pa kot vedno še k Andreji, Simoni in Janji. Lepo in modno so se poigrale.

Komentarji

  1. Obe čestitki sta krasni ampak druga definitivno zmaga. :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si se poigrala s temo moda :-) Vidim pa, da sta s Simono imeli podoben navdih pri obekici. Super všeč mi je tale oblekica za mlado damo :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo Lili kako lepo te je potegnil moj izziv :-))
    Všeč sta mi obe voščilnici in tudi tvoja obleka je videti fantastična! Všeč sta mi ti dve vajini voščilnici z zložljivo obleko! Prva pa je zelo cart!
    Pozdravček :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Tema vam vsekakor ni delala tezav, vsem vam je bila v odlicen navdih in tvoja izvedba oblekice je res bogata in romanticna in pobarvan motiv na eko kartonu je res super.

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako sta obe simpatični, super Lili
    lep konec tedna
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Oblekica s perlami - krasna, bela čipka kot podlaga pa ti je ratala v piko. čao

    OdgovoriIzbriši
  7. Vau, prva je lepa, ampak druga je moja zmagovalka, ta izrez je resnično efekten in vsi ti dodatki na oblekici, superca!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uauu Lili kako krasne čestitke..sploh druga je tkao nežnaaaa in izrez vauau ful lep. In hvala za paketek, komaj čakam, da začnem z uporabo teh krasnih papirjev.

    OdgovoriIzbriši
  9. Še dobro, da sem prej videla prvo, saj so mi bili tvoji čeveljci v veliko pomoč :). Obe voščilnici sta krasni. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiii,kako sta obe simpatični.Težko se odločim,katera mi je lepša in boljša.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  11. Iiii,kako sta obe simpatični.Težko se odločim,katera mi je lepša in boljša.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar