Craft-alnica #91. Šport in rekreacija

Zadnji dnevi so v naši deželici športno obarvani, če nam je prav ali ne nas šport spremlja na vsakem koraku.
Evropsko prvenstvo v košarki nas je popolnoma osvojilo.

Vzdušju primerna je tudi naloga za naslednjih štirinajst dni v Craft-alnici. Janja je na vrsti za nalogo in jo je poimenovala

ŠPORT IN REKREACIJA


 Ples je zelo lepa oblika rekreacije in je primerna za vse starostne skupine.


Z namenom sem se odločila za rjave odtenke voščilnice,tako šik mi deluje.
 Odtis je seveda Lotv- jev -  The Chareleston

Vreme se je zadnje dni malo ohladilo in več bo priložnosti za rekreacijo in šport. Čeprav boste športno aktivne, pa le ustvarite kakšno malenkost za našo in vašo Craft-alnico, po navdih pa skočite še k Janji ,
 Andreji in Simoni, lepo so se poigrale z temo za 91 izziv.

Komentarji

  1. Imaš popolnoma prav. Ples je res čudovita oblika rekreavcije :-) Tvoja voščilnica pa mi je zelo všeč:-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštna, Lili :-))
    In res deluje zelo vintage, šik! Lepe rožice si dodala. Parček pa je čisto v svojem svetu!
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vedno sem za ples, ogromno mi pomeni, zato me je ta motiv prav navdušil. Všeč mi je, da si izbrala rjavo. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja oblika rekreacije mi je zelo všeč :) Voščilnica je enkratna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Super odtis, barve pa tudi... :). Krasna voščilnica!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je, da si za ozadje odtisa uporabila eko karton in ti rjavi toni se ji res prav lepo podajo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ples je super rekreacija, in voščilnica je odlična.

    OdgovoriIzbriši
  8. Simpatičen parček in veliko lepih detajlov :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lili, voščilnica je čudovita. Krasno si pobarvala motiv. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Barve v mojem tonu. Bolje nisi mogla izbrati.Prekrasno.MOJCA

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa in super barvno skombinirana.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita :-)
    Štampiljka je tok kjut :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepo si jo skombinirala. Všeč so mi note :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Izbrala si lepe barve in tudi postavitev mi je všeč.Ples pa je pravi balzam za dušo.
    Pozdravček Urška

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar