Craft-alnica #90. - Vrtnice

Pozdravljene ustvarjalke, dva tedna sta naokrog in pred nami je nov izziv Craft-alnice, tokratnji je že 90 po vrsti. Hitro beži čas v vaši družbi. Naloga za naslednja dva tedna je moja in ker imam rada vrtnice sem se odločila da jih želim videti na vaših izdelkih.

VRTNICE

naj bodo na vaših izdelkih v kakršnikoli obliki, le da so vrtnice.


Za začetek sem se poigrala z štampiljko, katera je že dolgo pri meni, pa je nekako nisem znala uporabiti. 
Štampiljko sem  odtisnila z embossing prahom zelene barve in liste zeleno pobarvala. Cvetovi so odtisnjeni z belim embossing prahom in pobarvana z rdečo barvo. 

 
Motiv zelenja sem izrezala nanj nalepila posebaj izrezane vrtnice in vse skupaj s 3d blazinicami pritrdila na papirček embosiran z mapico v obliki opečnatega zidu.

 
Napis  na voščilnici je odtisnjen z rdečo distress blaznico za spremembo pa sem tokrat uporabila tekoče perle. Dodala sem še metulčka.

 

Nekako se potrudim, da vam za vsak nov izziv pripravim vsaj dva izdelka,
 na drugem se uporabila čisto, čisto novo  Spellbindersovo šablono Elegant labels 4.


Čudovito izrezani papirčki ne rabijo veliko dodatkov . Presenetila me je tudi njihova velikost.
Šablona je ekspresno hitro prispela iz Horjula.


Nagrada za zmagovalko #90. Izziva Craftalnice je čisto v stili vrtnic. Čudoviti papirčki Rose Garden, bodo zagotovo v veselje zmagovalki.

Pridružite se nam v Izzivu in po navdih skočite še k Simoni, Janji in Andreji. Krasne izdelke so pripravile tudi tokrat.

Komentarji

  1. Čudoviti obe. Tak romantičen pridih mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Iz tvojih tokratnih izdelkov je res čutiti, da imaš rada vrtnice. Zelo lepi sta, nagradica pa mamljiva :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa čestitka, zelo všeč mi je embosing.
    Jasmina

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, všeč sta mi obe. Z nežnim romantičnim pridihom me popeljeta na vrtove kakšnega angleškega doma, kjer kraljujejo vrtnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti sta obe; težko bi katero izpostavila, ker si obe naredila zelo posebni. Zelo dobro izpade embosiranje na prvi, druga pa je zaradi šablone zelo elegantna!
    Vračam en velik Cmok :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Vrtnice resnično zmagujejo, čudoviti voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tematika je zelo dobra in krasno si ustvarila obe razlicni cestitki. Na prvi mi je vsec ta romanticno-nostalgicni videz in krasno si se znasla s stampiljkami. Ta druga pa ima res krasne in bogate izreze.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen izziv z vrtnicami si izbrala... Voščilnici sta čudoviti... Pravtako pa tvoja nova Spellbindersova šablona... :).
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasne vrtnice in kako lepo uporabljene, sploh prva na zidu mi je zelo všeč
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  10. Teh pa še nisem videla ane? Čudoviti sta!

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe sta zelo lepi. Vendar so mi plezoče vrtnice po zidu bolj pri srcu:)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow, jako lijepo.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lepi, bogati, krasno izdelani voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepi voščilnici,druga mi je še posebej v oke padla,ker je res zelo elegantna. Lepe nove šablone imaš
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  15. Všeč mi je , da si za izziv izbrala vrtnice. Toliko stvari se da narediti iz njih. S čestitko si se pa krasno poigrala. Čao

    OdgovoriIzbriši
  16. Vrtnice so tudi meni všeč, poleg tega me spominjajo na mojega dedka, on jih je oboževal in takrat smo imeli cel vrt poln vrtnic ... Pri tvoji voščilnici mi je najbolj všeč, kako si odtisnila vrtnice - z belo obrobo lepo izstopajo od celote. Misel pa je tudi simpatična! Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudoviti voščilnici, obe polni, bogati.

    OdgovoriIzbriši
  18. Lahko rečem samo uauuu..obe sta čudoviti.Tudi barve si izbrala lepe.
    Lp Urška

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar