Craft-alnica #89. - Nov začetek

Simona je izbrala nalogo za 89. izziv Craft-alnice in  ga je poimenovala

NOV ZAČETEK

Ker je na moji ustvarialni mizi čez poletje nastalo kar nekaj izdelkov na temo poroke, sem se odločila, da jih pod naslov "Nov začetek" pokažem tudi vam.


Prva je bolj umirjena za starejši par, ki se je po dolgih letih le opogumil in zapečatil svojo zvezo tudi pred matičarjem.


 Poročne voščilnice vedno zapakiram v škatlico.



Naslednji sta malo bolj razigrani v zlati in rožnati barvi



Odtis Lotv -  Carriage for Two

In za konec nekaj klasičnega v rdeči barvi.


Odtis Whiff of Joy - Wedding Carriage

Naj bo tokratnja naloga navdih za nov ustvarijalni začetek, pridružite se nam v izzivu.
Za navdih in za ogled lepih izdelkov pa pokukajte tudi k Simoni, Janji in Andreji.

Komentarji

  1. Krasna serija poročnih voščilnic.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse so čudovite. Vrtnice so fantastične in okras kočije iz zelenja in cvetja tudi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve su jako lijepe. Kad bih morala birat ne znam za koju bih se odlucila, svaka je lijepa na svoj nacin.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  4. ooo Lili, kako krasne voščilnice si pripravila! Lepo si se poigrala z njimi. Najbolj pa mi je všeč zadnja (ta motiv mi je zelo lep). Všeč mi je kako si dodala na voz vejice in rožice :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne morem se odločiti,katera je lepša! Vse so najlepeše!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite poročne voščilnice!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  7. Mi je vsec, da jih vse tako skrbno zapakiras v skatle. Lepo si vse to pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ena lepša od druge, lepo si se potrudila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepi kompletki voščilnic in škatlic :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepe poročne voščilnice si ustvarila. Ena lepša od druge. In lepo si jih zapakirala :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako si bila pridna. Vse po vrsti so zelo lepe in zapakirane v lične škatlice.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasne so Lili in v teh ličnih škatljicah, super
    hvala za komentar na mojem blogu
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasen šopek voščilnic. Zalogo je vedno dobro imeti, pazi le, da ti prehitro ne poide :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar