Craft-alnica #85. - Morje

Končno je prišel čas počitnic in večina nas že razmišlja o dopustu. Moje misli so že na morju in tako sem poimenovala tudi 85 izziv Craft-alnice.

MORJE

naj bo tokrat izziv in navdih za vaše ustvarjanje.




Na prvi morski voščilnici sem uporabila meni tako ljub odtis svetilnika.
 Bi se branili takšnega pogleda skozi okno?



Deček z jadrnico,
 in jadrnica Mariane design.


Prav takšno šablono jadrnice in čolna poklanjam tudi zmagovalki 85 izziva Craft-alnice.




 Pokukajte tudi k Simoni, Janji in Andreji lepo so se poigrale z morskimi motivi in nas z njimi pripeljele za korak bližje k počitnicam.

Komentarji

  1. Zelo mi je všeč motiv svetilnika, ki se vidi nekje v daljavi skozi okno. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sploh ne bi imela nič proti takšnemu razgledu skozi okno; Krase morske voščilnice so nastale.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz se nebi branila takega razgleda skozi okno našega doma :) Zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudoviti morski voščilnici, šablonaca Marianne Design pa prav tako...
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Nekaj posebnega, všeč sta mi obe
    v pričakovanju dopusta
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit pogled skozi okno ! Obe voščilnici sta zelo lepi, nagradica pa mamljiva :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj kako so lepe! tisto okno pa je tudi meni najbolj všeč. lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja se nebi protivila bilo kakvom poledu na more, samo neka je more i sunce i toplo...Prekrasne su ti cestitka.
    Lp, Sonja

    OdgovoriIzbriši
  9. iii kako so fletne in tudi jaz bi takoj stanovala takole, da bi imela tako lep pogled kot si nam ga ti pričarala :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, resnično čudovit pogled skozi okno, pa tudi druga voščilnica ne zaostaja, prelepa je.

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe sta zelo luštni. Izbrala si pravo temo za:)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja, taksen pogled bi bilo noro imeti celo poletje skozi okno. Ampak ker sem skromna, se bom s skoraj takim pogledom zadovoljila za 3 tedne :))) Odstevam se ne, ker greva komaj septembra, ampak sanjam pa ze o morju :) Lepo si nas popeljala na pocitnice s svojima izdelkoma.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vauuu, si kar predstavljam kakšna bi bila hišica na morju s takšnim pogledom. Čudoviti voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  14. Na vrhu svetilnika si predstavljam Bogarta in Bacalovo........Luštni obe!

    OdgovoriIzbriši
  15. To okno je čudovito. Zelo lep motiv in dodatki na obeh voščilnicah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Lepi, lepi in še 1x lepi...:):)

    OdgovoriIzbriši
  17. Jaz sem od junija do konca avgusta, ko sem v Šibeniku čisto morska in normalno da padam na take poglede. Tvoje okno je pa špica in res je wau , pa šablona,.... čao MOJCA

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar