Craft -alnica #84. - Konec šole - počitnice prihajajo

 Pozdravljene, pred vami je nov 84 izziv craft-alnice.  Nalogo je izbrala Simona in jo poimenovala


KONEC ŠOLE - POČITNICE PRIHAJAJO
 


V naši hiši imamo tri "šolarje", dva dijaka in študentko. Izdelek sam nam pove kateremu je namenjen. Naša diplomantka zapušča redne šolske klopi


Prav se mi je zdelo, da je tokratna objava namenjena le njej, saj je diploma tako poseben dogodek v življenju, da si zasluži samostojno objavo.


Naj ji življenje še naprej poteka mirno in usklajeno.

Poigrajte se z nami v izzivu, za navdih pa pokukajte še k Simoni, Janji in Andreji . Lepo in barvito so se poigrale.
Nagrado za zmagovalko tudi tokrat poklanja Mavelu .

Komentarji

  1. Zelo lepo čestitko si pripravila svoji diplomatki :-) Res je diploma poseben dogodek in si zasluži posebno pozornost. Česitke tudi z moje strani. Naj ji bo lepo na novi poti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lili, čestitke tvoji hčerki in vse dobro ji želim!!!
    Voščilnica zanjo pa je tako zelo lepa; čisto prava! Krasno si jo izdelala in super okrasila; všeč mi je :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke,
    zelo lepo si ji izdelala voščilnico,
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja izvedba čestitke je prekrasna.Super ideja, prava za tako priložnost. Zanima me ali si cofek na kapi izdelala sama ali je kupljen?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Klara, z velikim veseljhem sem delala to voščilnico in mislim, da se ji to tudi pozna :).

      Cofek sem naredila sama, iz zlatega svilenega kvačkanca, ni bilo veliko dela z njim .

      Izbriši
  5. Predivna cestika i jako lijepo napravljena. A cesttke i kcerki.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke hčerki, tudi pri nas imamo dva šolarja. Letos sem tudi sama ponosna mama diplomanta, tako da je tvoja čestitka zame prava paša za oči. Čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je, zelo lepo si ji to naredila in naj bo zivljenje prijazno z njo, sploh sedaj, ko zapusca solske klopi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je. Čestitke tudi tvoji hčerki.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je! In čestitke hčerki, zdaj pa sanjam naproti!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke hčerki - ena velika skrb manj - tako zanjo, kot za starše. Srečno ji želim na novi poti.
    Čestitko si pa izdelala v PIKO. lp MOJCA

    OdgovoriIzbriši
  11. Iskrene čestitke Urši! Res pridna punca, želim pa ji tudi v naprej vse dobro! Čestitka je pa tudi krasna!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ooooo čestitke diplomantki... Ja imaš prav to je res poseben trenutek... Saj kar ne morem verjeti, da sem dve leti nazaj ravno tak čas še hitela z diplomo in vsemi popravki, ki so sledili :) Naj uživa zasluženo poletje :) Voščilnica je pa tudi čudovita in nekaj posebnega:)
    Lep konec tedna ti želim,

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitam diplomantki in staršem :).
    Voščilnica je prekrasna. Lp

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita voščilnica za diplomantko! ...in seveda še ČESTITKE!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  15. Diplomantska kapa, kolk fajn ;) Se spomnem, ko sem jih delala in jih je blo treba prepognit okrog 20... sam končni izgled je pa vreden vsega!
    Čestitke tudi Urši in veliko uspeha še v naprej ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar