Ko me inspirira - Maskiranje

Spet sta me namučili, Tina in Vladka pa še Moi jima je pomagala.
Zanimivo je tudi to, da objava njunega izziva pogosto sovpada z mojimi prostimi dnevi in se tako še lažje posvetim nalogi .

Tokrat od nas želita da se preizkusimo v tehniki maskiranja.
 Najprej sem na bel papir odtisnila motiv lesa, presledek za napis sem zakrila s post-it listki, nato sem iz  listka odrezala vijugico in jo nalepila na želeno mesto, prekrila sem lesen odtis in se poigrala z zobno ščetko in rdečo barvo, nastal je špric detajl katerega sem prekrila z rdečo distress blazinico.No ker jaz pač ne morem brez rožic in ker je bila v bližini še kvačka in prejica.............
Takle je končni rezultat

 
Pa še sestavljanka.


Dekleti hvala, res se je fajn igrat z vama, nekaj posebnega in resnično ustvarialnega potegneta iz mene.



Komentarji

  1. Čudovita je Lili, všeč mi je preplet materialov,
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoj končni rezultat je enkraten. Všeč mi je, ker si tudi vijugico maskirala. In kvačkana podlaga za cvet je mega!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je,rožica pa vse skupaj dopolni.Lp,Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. Prečudovita je. Maskiranje ti gre zelo dobro od rok, da o kvačkanju ne govorim. Zelo dobra zamisel.
    Lp Dannica

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo všeč mi je tvoja voščilnica in v lepo barvo si jo odela! Kvačkana rožica je čudovita :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Enkratno, všeč mi je vijugica, kvačkana osnova za rožico in seveda končni izdelek. Vauuu, bravo.

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj Lili, zlata si. Hvala za toliko prijaznih besed. Pa hvala tudi za inspiracijo s tvojo krasno voščilnico. Kako lepa je tista zamaskirana vijugica, čudovito rožico tako lepo poudari.

    OdgovoriIzbriši
  8. odlično si speljala ti izziv, res ti je super uspela, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasno si maskirala, še posebno všeč mi je maskiran swirl in pa krasna skvačkana roža, prav tako čestitka kot celota.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lili, čudovita voščilnica je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobro, da sva te namučili :))) Zelo mi je všeč kako si pri izzivu uporabila tudi kvačkani del in pod njo maskiran swirl. Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prelepa rožica in prav tako celota!

    OdgovoriIzbriši
  13. Aaaahh, čudovito ti je uspelo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelo lepa voščilnica. edno znova me navdušuje tole štampiljkanje z novostmi.

    OdgovoriIzbriši
  15. :) lepo

    všeč mi je kvačkana rožica ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar