Craft-alnica #83. - 1motiv, 2 dizajnerska papirja, 3 dodatki

Andreja je izbrala nalogo za 83. Izziv Craft-alnice in ga poimenovala

1,2,3

Za malce nenavadnim naslovom s skriva zanimiva nalogica.Tokrat za naš izziv uporabite
 1 motiv, 2 dizajnerska papirja in 3 dodatke.


   Nekako se ne morem ločiti od odtisov Lili of the Vally, tako srčkani so mi, da jih moram vedno znova uporabiti.


 Uporabljen motiv je Lotv - Tree house, dizajnerski papirčki -Mariane design - Beautiful butterflies, razcepke, vrv in kovinska kapica pa so zahtevani dodatki.

Z fantičkom se prijavljam tudi na Lotv- jev izziv v katerem zahtevajo pike in črte, ker sem njihova navdušenka je prav, da se jim gdaj tudi pridruživ v izzivih.

Da bo deček na drevesu imel družbo sem naredila še deklico na gugalnici.
Uporabljen motiv LOTV - Kitten Cuddles, dizajnerska papirčka - Mariane design - Beautiful butterflies, dodatki izrezane vijugice, metuljčki, rožice in samolepilni kristalčki.

Igrajte se z nami v 83. izzivu Craft-alnice po navdih  skočite še k Andreji, Simoni in Janji. Zmagovalko  čaka čudovita nagradica, ki jo poklanja Marina iz Mavelu.

Imejte se lepo .

Komentarji

  1. Eko karton za odtise, mi je zelo všeč. Krasno si ju sestavila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Super postavitev pri prvi, druga je pa tako luštna!!! lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni voščilnici si naredila in izbrala super motiva, ki sta lepo pobarvana. Ja, tudi meni so ti motivi takoooo zeloooo všeč :-)) Všeč mi je tvoj "1, 2, 3"; krasni dodatki!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepi čestitki ♥ ♥ ♥ všeč mi je, da si barvala z barvicami na rjavo osnovo

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti sta Lili, za dečka in deklico, ne. Te štampiljke so res luštne.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si ujela izziv Craftalnice, zelo lep motiv si izbrala in prav take dodatke. Tudi druga je zelo lepa, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni voščilnici - prva fantovska mi je še posebno všeč - nekaj nevsakdanjega + dodatki + dobra kombinacija barv. Lepo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Se strinjam z mojco...res je prva taka drugačna prav zato mi je všeč. Tudi druga je lepa. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Gorgeous cards. Thanks for joining us at lilis little fairies
    Hugs Kelly

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepe voščilnice... Prva še posebej, ker si naredila tako dobro postavitev in se poigrala še z vrvico in razcepki... :)
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar