Craft-alnica #82. - Na vrtu


   
Za 82. izziv nam je Janja naložila čisto pomladansko nalogo.
Poimenovala jo je 

Na vrtu

Veliko lepih in dobrih stvari nam prinese pomladansko vrtnarjenje, na primer polno skledo slastnih, dišečih in rdečih jagod


Takih, ki lepo belo cvetijo in katerih cvetkov nihče ne odtrga, saj komaj čaka pridelek.



Ali pa žvižgajoče ptičje petje, ptičke in metuljčki so zagotovo del pomladanskih radosti na vrtu.


Če bom  imela vrt, bo na njem zagotovo stala ptičja krmilnica in ptičke mi bodo vsako jutro nadomestile budilko.

  

 Uživajte v pomladanski in vrtnarskih užitki, če pa vam bo čas dopuščal pa se le poigrajte z nami v 82. izzivu Craft-alnice, za navdih pa pokukajte še k Janji, Andreji in Simoni


Komentarji

  1. ... do sem jih voham ...

    Jaz sem se jagod za letos že najedla, zdaj pa čakam gozdne :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako lepi voščilnici si naredila in prav obe sta zgodba zase :-)) Zelo lepo si izdelala slastne jagode! Všeč, všeč, všeč

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni so v oči padle jagode, na voščilnici in v bonbončku. Obe voščilnici sta prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sej ne vem katera je lepša, sta kar obe moji favoritki:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si ujela vrt na svoji cestitki. Jagode so fantasticne in tudi ti metuljcki in pticki so super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo se je ustaviti na tvojem vrtu. Ob ptičjem petju še slastne jagode v skledi in na mizi :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta zelo lepi. Barviti kot je barvit vrt, ko se razraste. In jagode ... Mmmm, njami.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepi sta in mamljivi. Na prvi mi je zelo všeč tudi šablona, ful je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Njami :-) Jagode :-) Čudovito si jih pobarvala. Obe voščilnici sta zelo lepi in res pričarata vonj in ptičje petje z vrta :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Čvetoče jagode so pika na i, super!

    OdgovoriIzbriši
  11. Oooo čudovite voščilnice si naredila!!!
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  12. Ker ptičje hišice še nimaš, si jo pa menda želiš, ti posodim svojo - nakrižčkano, ki sem jo prijavila na izziv. Tvoje jagode so pa mmmmmmm, dišijo do Novega mesta, pa čeprav so iz papirja. lp MOJCA

    OdgovoriIzbriši
  13. Mmmm, kako slastne jagode si naredila...pa tudi pticja krmilnica mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar