Craft-alnica #81. - Nekaj kar se premika

Pozdravljene na prvi majski dan in v novem Craft-alničinem izzivu.
Nalogo vam tokrat dajem jaz in poimenovala sem jo

NEKAJ KAR SE PREMIKA

Na izdelku naj bo nekaj kar se premika, Lahko se zares premika po izdelku, lahko pa je stvar katera se v naravi premika.


Za izziv sem si izbrala Veselega železničarja, kakor ga je poimenovala Ivi, pri kateri sem si ga tudi izprosila.
Poklanjam pa ga svojemu možu, seveda železničarju , ker je fajn in prijazen in ker mu to premalokrat povem.


Tokrat le en izdelek, a ta narejen s srcem in za drago osebo.

Pridružite se nam in zmagovalka dobi za nagrado Sizzix-ove šablone.


Za navdih pa pokukajte še k Janji, Andreji in Simoni. Lepo so se poigrale z premikajočimi stvarmi in tako so vam lahko v pomoč pri oblikovanju ideje za ustvarjanje.

Imejte se lepo in uživajte v cvetočem maju.

Komentarji

  1. Prav lusna je tale zeleznicarska. Krasno si tole pripravila za svojega mozeka.

    OdgovoriIzbriši
  2. uau kako je luštna in všeč mi je kako si postavila napis. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Super voščilnica, resnično dober motiv in sestava.

    OdgovoriIzbriši
  4. Veseli železničar je zaživel tudi pri tebi in s tako lepim namenom, napisom, za svojega moža. Lepa voščilnica Lili in OBEMA želim, da zaživita SVOJE SANJE:) Lep pozdrav, Zvezda

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen motiv na zelo lepi voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepa voščilnica! Še kitara mu manjka:))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav lep in zabaven je tale železničar. Krasno čestitko si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepo voščilnico si mu naredila Lili :-))
    Čisto prava železničarska :-)) Všeč mi je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Najprej hvala za tvoj komentar in ker si pokukala k meni. Si vedno dobrodošla.
    Tvoj železničar je pa zelo izviren in zanimiv. Ni kaj več za dodati. Krasno. lp

    OdgovoriIzbriši
  10. ♥ ♥ ♥ lepo voščilnico si mu naredila :)

    Moja varuška je enkrat rekla, da ne smeš prevečkrat reči "rad te imam", ker se potem človek razvadi :) ali pa mu to postane nekakšna avtomatika - bolje je manjkat, pa takrat z več ljubezni :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar