Ko me inspirira !

Vladka in Tina sta objavil nov,  #12 izziv -Ko  me inspirira, Prav je, da se tudi jaz udeležim kakšnega. Njune naloge iz ustvarjalca potegnejo vse skrite in že poznane talente, udeležba na njih pa je čisti užitek.

Naloga tokratnega izziva mi dala miru in od dneva objave sem brskala in stikala po spletnih straneh, da bi se malo podučila o zahtevani tehniki. Saj ne, da se z njo še nisem srečala, tiste, ki poznamo Sonjo in njeno ustvarjanje poznamo Mixmedia tehniko,a jaz jo poznam le na pogled in malo na otip, lotila pa se je do danes še nisem.


Na plano so prišle vse skrite in že dolgo pospravljene zaloge akrilnih barv in svetlečih vodenih barvic. Za osnovo sem vzela kar natisnjene liste hčerine snovi za izpit. ( Izpit je že opravljen )


Osrednji motiv je srčeva dama, meni najljubša igralna karta. Vse papirčke, čipke, in napise sem prilepila s starim dobrim domačim lepilom iz moke in vode. Končni izdelek pa sem učvrstila z lakom za servietno tehniko.
 
Po laku sem posula še steklene biserčke, našla sem jih v škatli in delovali so mi "fajn".

Ne vem, če moj izdelek zadovoljuje kriterije izziva, a sem zaradi njega po dolgem času ustvarjala zase in za svojo dušo.

Vladka in Tina HVALA.

Komentarji

  1. Meni je super všeč, kar si ustvarila. Jaz še mozgam :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmm.. meni je tole čisto všeč :) Bi pa jaz, če bi bil tole moj izdelek, dodala še tule nekaj in še tam kaj.. :) Tako me spet začenja mikat, da bi poiskala kak prostor in se zmenila za skupinsko (z)mešano packanje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sonja, hvala. Tvoje mnenje tu res šteje. Verjamem, da bi dodala, ti točno veš kam kaj sodi, jaz sem pa le malo potipala :).(Z)mešano packanje bi bilo zanimivo, bo treba mal podebatirat o tem :).

      Izbriši
  3. oooo kako je krasna!!! res lepo. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Lili, hvala za lepe besede, ki si jih namenila nama s Tino. In jaz sem od vsega najbolj vesela tega, da si ustvarjala zase in da si ob tem zelo uživala. S tem je najin namen še kako dosežen. Izdelek je super in vsekakor zadovoljuje kriterijem, saj mix media že po imenu pove, da premore vse :)))Ta tvoj izdelek je definitivno nekaj posebnega in meni je zelo všeč. Juhu, to bomo še packali :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, super si tole spackala... :). Nekaj posebnega!
    Lp, Simona

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj, Lili...hvala tebi za tako lepe besede za Vladko in zame. Zelo sem vesela, da si uživala (glavni kriterij :-) in se nama pridružila. Tvoja mixed media voščilnica mi je naravnost fantastična in še tako lepo sporočilo ima...

    OdgovoriIzbriši
  7. Enkratno packanje in glede na to, da si uživala, pričakujem še kaj podobnega. Res je zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  8. Wau srčna dama. Zelo lepo si naredila! Všeč mi je ta stil.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super ti je uspelo tole miksanje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Res ti je super uspelo tole zmiksati skupaj. Všeč mi je ideja s karto kot osrednjim motivom. :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Tole si pa skombinirala naravnost čudovito.Super!

    OdgovoriIzbriši
  12. zelo všeč, ne še pospravit brav...kar nadaljuj

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo dobro, meni je všeč tvoja zamisel te tehnike.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovito ti je uspelo:) In že to, da si ob tem uživala, je "packanje" doseglo svoj namen.

    OdgovoriIzbriši
  15. Vse je enkrat prvič in tebi je že prvič uspelo ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar