Craft-alnica #79. -Barvna inspiracija

Dva tedna sta naokrog in zopet smo z vami v novem izzivu Craft-alnice. Nalogo nam je tokrat naložila Manuela in jo poimenovala

BARVNA INSPIRACIJA

Izbrala je čudovite pomladanske barve in upam da nam bodo pomagale prebroditi predolgo zimsko vreme, ki nas noče in noče zapustiti.

 
Tudi v naših izdelkih se pozna, da komaj čakamo toplo pomladansko sonce.



Za prvo pomladnico v pastelnih barvah sem uporabila dizajnerski papir iz zalog in kar nekaj šablonic Mariane design.  Meni so resnično najljubše in najbolj uporabne. Napis pa je, seveda Vladkin.

Za prvi foto kolaž pa se moram zahvaliti Andrejinim krasnim navodilom. Ker moji dragi otroci nimajo časa zame, mi je kar preko spleta pomagala, da ga ustvarim, Andreja , hvala!


Variacij na Manuelin barvni izziv je bilo pri meni kar nekaj, čeprav mi drugi dve nista najbolj všeč jih vseeno pokažem.
 




 
Imejte se lepo in se igrajte z nami v barvito obarvanem izzivu craft-alnice. Po navdih pa skočite še k Manueli, katera je za zmagovalko pripravila čudovite uhančke v barvah izziva, Simoni, Janji in Andreji. Vesele bomo vašega prispevka v naši in vaši Craft-alnici.

Komentarji

  1. Krasno! Tegal metuljčka imam pa tudi jaz in hvala za inspiracijo kak oga uporabit. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni so všeč kar vse tvoje kreacije... Vsaka zase je nekaj posebnega...
    Lp
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo si se igrala z barvami in meni so všeč prav se 3.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe vse tri, mi je pa druga najbolj padla v oči :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prav vse so lepe...zanimiva barvna kombinacija. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Tokrat nas je pa skoraj vse vleklo v pomlad :-)) Lepa je tvoja voščilnica z metuljem in strašno všeč mi je tvoj pušeljc! Krasne rožice. Tudi ostali dve sta zelo simpatični!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kar čutim pomlad, ko gledam tvoje čudovite izdelke :)

    lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Vse je zelo lepo od prekrasnega metulja do cvetoče samokolnice, ki mi je zelo všeč. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  9. :) všeč všeč ♥♥♥ vse so pisane, vse so pomladne :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar