Craft-alnica #78. - Vintage

Pa smo dočakale tudi prvi Andrejin izziv, poimenovala ga je 

VINTAGE

Starinsko je meni zelo všeč, zato s tem naslovom res nisem imela težav, je pa zanimivo, da se ga v vsem tem času še nismo lotile, vsaj ne takole, direktno, vedno se je med naše izdelke prikradel bolj potiho.

Prvi izdelek je že pred nekaj časa zapustil mojo ustvarialnico. Z Abrahamom se je srečal najin dober prijatelj s katerim v toplejših dneh pridno nabiramo kilometre.



 Zaradi tega motiv na voščilnici nikakor ne more biti drugačen.


 V notranjosti je narejen žepek za prispevek s katerim je slavljenec že kupil novo čelado.

 
Kot drugi izdelek pa sem vam tokrat pripravila doma izdelano darilno vrečko iz papirja katerega imamo  v službi ogromno saj je kot zaščita položen med škatle z materialom.


 Papir ima zanimivo teksturo in se na njega z suhimi barvicami čudovito barva.  


Na njem se tudi suhe barvice lepo prelivajo


 Kot popestritev sem na vrečki in prilegajoči voščilnici uporabila čisto novo štampiljko LOTV -  Tea Party in
rožico in vijugico Mariane Design


Pridružite se nam v Vintage izzivu in za navdih pokukajte še k Andreji, Simoni in Janji.Čudovite izdelke so pripravile in Andreja je pripravila krasno nagradico za katero se je vredno potegovati.

Komentarji

  1. Ja, vintage, pa tebi zelo sede ;) Krasna abrahamova voščilnica! Darilna vrečka in prilegajoča voščilnica pa tudi zelo všečni ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super voščilnica, pisana na kožo prejemniku. Še posebno pa mi je všeč vrečka iz recikliranega papirja. Tega bi res bilo škoda zavreči.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem vesela, da ti je moja prva tema všeč! In zelo lepo postarano voščilnico si naredila. O vrečki in njeni pripadajoči voščilnici pa ne bom izgubljala besed, ker sta naravnost fantastični :-)) Res, luštno in lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super motoristična voščilnica za "zrelega" motorista :-) Motiv na darilni vrečki je zelo lepo pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo, da ko gre za vintage stil so odtenki večina v starinsko rjavi in bež barvi...:))
    Zelo lepa motoristična čestitka... vrečka pa mi je všeč, ker je tako pisanih barv. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepe, lepe, lepe so te tvoje voščilnice... Le redko izbiram med njimi, ampak tokrat pa mi je za malenkost bolj všeč voščilnica za Abrahama... :). Ja, tako je to, ko lahko vidimo več voščilnic na kupu in primerjamo..., čaprav ni primerjav med njimi... Pa lep dan želim!
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  7. Res ti sede tale vintage stil, ta prva mi je sploh krasna. Pri vrečki pa mi je všeč, ker si pri osrednjem motivu uporabila živahne barve.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno.Stvarno si predivne stvari napravila. Cestitka mi se posebno dopada. Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  9. kot ponavadi, si zopet ustvarila nekaj lepega, vse čestitke in upam, da je bil obdarovanec več kot zadovoljen

    OdgovoriIzbriši
  10. Voščilnica je odlična, zelo mi všeč. Lepo si okrasila tudi vrečko in pobarvala motiv. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Čestitka je bomba in res čisto prava za navdušenega motorista. In super si porabila papir, ki ga uporabljate v službi. Lepa vrečka.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ideja in izvedba voščilnice za 50letnika ... ja pa tista s tistim papirjem za barvanje s suhimi barvicami tudi ... ;o) ... men bi tud prav prišel tak odpadni papir ... pa ga nikjer pri nas v službi ne opazim ;o) ...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar