Craft-alnica #77. - Na zdravje

Janja je kriva za nalogo, ki vas bo zaposlovala naslednja dva tedna.
Poimenovala jo je 

NA ZDRAVJE

In priznam, da je, vsaj zame, predstavljala prav poseben izziv.
Prvi del naloge sem opravljala še v času mojega nakupovalnega posta, prav zato je bil izziv malo težji.
V moji škatli z nahrčkanimi odtisi sem našla  Willow with Champagne in jo uporabila na voščilnici. Papirčki in dodatki so iz zalog. Zelene odtenke sem uporabila z namenom, saj so meni najljubše zelene steklenice in tako je bila barva za izziv izbrana brez omahovanja.

Kakor je je ugotovila že Janja v prejšnjem izzivu,  imam pripravljeno še rezervo. Nekako se ne morem več zadovoljiti le z enim izdelkom. Kar nekaj mi manjka, če nimam izdelanih vsaj dveh stvari na isto temo. Za današnjo je poskrbel Ustvarjalni dotik, saj je v svoji trgovinici ponudil čudovit motivček medvedka z stekleničko. Fizzy Moon me je očaral in tako je pristal v moji zbirki .


Uporabila sem ga  za Tagec na steklenici, rožice so izrezane kar iz krogov katere sem izrezala za obešanko. Nekaj listkov in čipke, pa seveda veliko zelene barve.



Ker doma nisem imela nobene steklenice s penino sem za model uporabila kar steklenico Modre Frankinje.Pa, da ne bo pomote, sama izpraznem približno eno na leto
 Na Zdravje.

Za navdih pa pokukajte še k Janji ,Andreji in Simoni, luštno so se igrale in pripravile lepe izdelke.
Pridružite se nam in nazdravimo skupaj.

Komentarji

  1. Zanimiva tema, nimam pojma kaj bi jaz naredila za ta izziv. Tebi je v obeh pogledih dobro uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo poglej no, res sva usklajeni :). Presenečenja so čar izzivov in tudi zaradi njih, uživam.
    Zelo lepa voščilnica in obešanka. Fino, ker si poskrbela za oba spola. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako je luštna tale tvoja flaška in voščilnica je tudi krasna. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Res si dobro opravila svojo nalogo z voščilnico in tagcem za steklenico. Motiva sta mi pa všeč na obeh... :). Pozdravček, Simona

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo, tako voščilnica, kot obešanka. Saj vem, da z Janjo nista "prepisovali", ampak, sta pa res usklajeni :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo tudi ti si lepo okrasila steklenico; všeč mi je!
    Voščilnica pa je zelo "slavnostna" in elegantna, všeč so mi njene barve in je kot nalašč za praznovaje :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav vleče na praznovanje, tale izziv. Čudovita voščilnica in okras za steklenico.

    OdgovoriIzbriši
  8. kaj naj rečem - mojstrovina!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  9. Super! Pokukaj na moj blog, te čaka nagrada :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdravljena,
    sem prvič na obisku pri tebi in zagotovo ne zadnjič. Sploh ne morem verjet, kako dobro ti gre od rok izdelovanje voščilnic. Prave umetnine, da jih je veselje gledat. Srečno še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo lepa čestitka...tagec pa je super cute. Enako štampiljko z medvedkom sem si tudi sama kupila...morda se pa pridružim na izzivu. :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Jaz sem pa tole čisto spregledala. Simpatičen odtisek tele mlade damice, da o obešanki sploh ne govorim.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar