Konec posta

Prejšnji teden se je končal moj post. Za tiste, ki ne veste ali pa ste pozabile naj povem, da kar nekaj časa nisem kupila nič ustvarialnega materiala. No, sedaj je moj post minil in lahko vam pokažem izdelke narejene z novimi igračkami.

Kar nekaj Abrahamovcev je bilo v zadnjem času okrog mene ali pa okrog mojih znancev, še dobro, tako sem lahko takoj preizkusila svoji novi lepotički.



Modra za ljubiteljico morja.


Rdeča za Darjo, ker ljubi rdečo barvo, sploh ni bilo dileme.
  
 
In pa rožnata za Evo, da ne bo pomote, ta je bila za sladkih sedemnajst.

Krasno sem se igrala z svojima novima prijateljicama,

 
 katerii sta prekinili moj nakupovalni post.
 
Naj vam teden lepo mine, privoščite si kakšen dolg sprehod po zasneženi pokrajini, če pa vam bo čas dopuščal , ustvarite kaj lepega za svojo dušo.



Komentarji

  1. Na super način si prekinila nakupovalni post. Krasne voščilnice so nastale, vse so mi čudovite, modra kar kraljuje, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. A zdržiš? Jaz zelo težko. Abrahamovske so krasne...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite šablone si si privoščila in tvoje voščilnice so še bolj čudovite!
    Krasno si jih zložila skupaj in prav vse barvne kombinacije so mi dobre :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Vedno dobro skombiniraš izreze. Lepe voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si se igračkala in izkoristila nove igračke. Super je delat z novimi pripomočki in jih uporabljat na različne načine. Vse čestitke so zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau uau kako lepo izgleda!!!! Krasno si prekinila svoj post ;P LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepe. Za to se je že splačalo prkinit post.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ha,ha, ha... dobra tale s postom...najprej sem mislila, da si bila na kakšni dieti. ;)
    No, vsaka ti čast. Sama se zelo težko uprem novim "igračam"... Krasne čestitke si naredila. Res je bilo vredno prekršiti se. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. U madonca, so lepe! Sem se od srca nasmejala, ko sem prebrala, kakšen post si imela.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vau,čudovite voščilnice...Se je splačalo imeti post:))

    OdgovoriIzbriši
  11. čudovito, ja te igračke, tudi sama sem nora na te šablone, ti si jih čudovito uporabila.

    OdgovoriIzbriši
  12. Uauuu krasna rezila in še lepše voščilnice si naredila z njihovo pomočjo :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super, da je post mimo in vsa čas, da si zdržala :) Si pa lepo uporabila novi pridobitvi.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudoviti izdelki in dober konec posta,
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar