Craft-alnica #76. - Šivanje

Pozdravljene naše drage ustvarjalke, dva tedna sta naokrog in spet je pred nami Craft-alničin izziv. Naloga je tokrat moja in odločila sem se za malo nenavaden naslov.

ŠIVANJE

Med nami je kar nekaj mojstric igle in prav je, da se spomnimo nanje, je pa to zelo uporabna tehnika, šivamo lahko uporabne predmete, lahko pa z šivanjem polepšamo tudi naše papirnate izdelke. Tokrat šteje vse zašito.


Najprej vam pokažem preprosto voščilnico z zašitim okrasnim robom, preprosto in zelo lepo dekoriranje se mi zdijo šivi, moji so narejeni na šivalni stroj, lahko pa bi jih naredila tudi ročno.


Druga voščilnica pa je narejena v pickpoint tehniki. Tehniki katere sem se pred leti veliko več posluževala in prav zabavno se jo je bilo spet lotiti. Ivi hvala ti za osvežitev moji zbirke vzorčkov.

Za nagradico tokrat zmagovalki podarjam nekaj dizajnerskih papirčkov, nekaj dekorativnega tetra materiala, kateri prav pride pri izdelavi vintage izdelkov in embosing perl prah.


Pridružite se nam v  76. izzivu in kaj lepega zašijte za nas. Po navdih pa skočite še k Janji, Andreji in Simoni, lepo so šivale, poglejte si.

Komentarji

  1. Zelo lepi izdelki in mamljiva nagrada.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito voščilnico si pripravila in nanjo dodala krasne dodatke! Zelo mi je všeč in tudi drugo si zelo lepo "pikala" :-))
    Super temo si izbrala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vsekakor dober izziv in šivanje čestitkam zelo pristoji :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiv izziv si pripravila. Tvoja izdelka sta čudovita.

    OdgovoriIzbriši
  5. Super izgleda in res zanimiv izziv.. lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Všeč mi je izziv, pa tudi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Spet krasni voščilnici. Druga pink ponk voščilnica mi je mučos všeč. Ampak, a veš da nisem veddela, da znaš tudi šivati.....Krasna tudi prva.

    OdgovoriIzbriši
  8. Super izziv si izbrala...in KRASNI voščilnici si naredila na to temo. Meni je pick point tehnika tudi všeč, čeprav je ne uporabljam prav veliko.
    Pozdravček,
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  9. He,he vedno se še ena skriva v ozadju. Super, ker si izbrala tudi PP tehniko .... meni to ne gre. Krasni sta. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar