Naj sneži

Veliko vas je med nami, ki jih tokratno sneženje ni razveselilo. Razumljivo, zjutraj je bilo potrebno prej vstati, očistiti dovoze, avtomobile in se podati po slabo spluženih poteh v službo. Jaz sem ta teden doma , opazovanje snega skozi okno toplega doma je nekaj čisto drugega. Oblekla sem se le toliko, da sem šla zjutraj po najnujnejših opravkih. Počasi in z užitkom sem se sprehodila po novo zapadli snežni odeji in ko sem prišla nazaj na toplo sem se odločila, da vam pokažem že lani narejeno voščilnico z za te dni prav primernim napisom.

Naj sneži.

.
                                     
                                Naj vam vreme ne pokvari dneva,                                      


Pa še cela serija zasneženih ograj.
 Imejte se lepo in uživajte v zimski idili.

Komentarji

  1. Prav krsne za današnji dan. Všeč mi je tudi mala roza ograjica. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. meni se tudi rozika dopade :) o verjamem, da je luštno gledati senžinke od doma :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ljepa čestitka. ja sam sretna jer kod mene trenutno nema snijega..uživaj u snježnoj idili. .Lp.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kot naročena za današnji dan. Ograjica je res fancy:)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je, kako si dopolnila z ograjico in ustvarila snežno pokrajino. Uživaj doma na toplem in pri opazovanju snega.

    OdgovoriIzbriši
  6. iii, kaj so lepe. :)
    Ni zime za eskime, jaz se že veselim nove pošiljke. LOL

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar