Craft-alnica #73. - Enobarvno

Prazniki so za nami in življenje se vrača v ustaljene tirnice. Nekaj ustaljenega je tudi naš izziv Craft-alnice in letošnjo prvo nalogo nam je izbrala Janja. Poimenovala jo je

ENOBARVNO

zanimiva tema in kar precejšen izziv za vse  nas, ki rade izbiramo pisane in raznovrstne dodatke na naših izdelkih.

Ugotovila sem, da se lahko tudi z uporabo le ene barve papirja izdelati čudovite voščilnice. Že sama barva izdelka velikokrat pove za kakšen dogodek je bila narejena.
Modra za fantka
Roza za deklico
Bela za poroko ali pa krst
Črna za žalost
Rdeča za ljubezen

Izbrala sem roza, saj sem vendar punčka in roza mi je res všeč.


Enostavna postavitev sem popestrila le z malo drugačne zgubanim trakom in z štirimi perlicami našitimi nanj.


Tudi v rožice sem skrila perlice, le, da se na fotografijah slabo vidi.


Nisem mogla ostati le pri enem izdelku, naredila sem še eno v beli, se bo že našla priložnost zanjo.


Pridružite se nam in nam pokažite kakšne so vaše enobarvne  ideje. Za navdih pa pokukajte k Janji in Simoni,  njune enobarvne ideje so čudovite in pravi navdih.



Komentarji

  1. Zelo sta lepi, obe. Za odtenek bolj všeč mi je pa bela :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tole je nadvse zanimiv izziv in lepo si pokazala kako se da z različnimi izrezki narediti marsikaj z enako barvo. Verjamem, da bo tudi bela prej kot slej našla svojega lastnika :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj kako sta čudoviti prav obe, pri beli pa me je tista rožica čisto fascinirala, krasno! LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale pink je pa fajn pink! Ampak sta obe zelo lepi. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta super,sama pa prisegam na roza barvo:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta zelo lepi, a mi je bela malenkost lepša - sploh zaradi čudovite rožice :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Roza lepotičko sem že pohvalila .... nisem pa vedela, da imaš tudi belo :). Pri obeh sta mi takoj padli v oči čudovito izdelani pentlji in prekrasno sestavljen sestavljen šopek na beli. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepo si se lotila enobarvnih čestitk :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepi obe, vendar bela zmaga :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, tudi samo z eno barvo se da kaj lepega ustvariti. To si nam ti zelo lepo pokazala v roza in beli barvi. Res lepo....meni sta obe všeč! Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. jako lijepo i domišljato. Lp.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar