Kaj me navdihuje ??

Vladka, velikokrat in tudi tokrat.

Za nalogo nam je v tokratnem  izzivu "Kaj me inspirira", dala nalogico, da izdelamo koledarček. Sama ga je naredila na preprost in res uporaben način, jaz pa sem se odločila, da si zadevico malo zakompliciram. Zadnje časi nisem ravno aktivna in cel kup novoletnic čaka, da jih dokončam, pa mi nikakor ne gre izpod prstov.
Da se malo poženem v tek, sem se odločila, da se tokrat do časa prijavim na Vladkin in Tinin izziv.

  
Barve so izbrane čisto z namenom, nič božičnega in v božičnih barvah sem se odločila.


Prvotno sem hotela imena mesecev natisniti na papir, pa sem na žalost ugotovila, da nam tiskalnik zavrača poslušnost, zato sem se odločila za številčno označene mesece.

Prijetno sem izkoristila prosto dopoldne in v pričakovanju snega pognala svojo ustvarijalno plat v tek, popoldne pa me čaka gora novoletnic .

Vladka hvala za dregljaj!



Komentarji

  1. Tokrat si bila rekordno hitra in zelo sem vesela, da sem lahko navdih in inspiracija. Tale ideje je super in tako igriva je. Vsaki dan lepo obračaš kocke. Sem navdušena. Lepo bodi in veselo ustvarjaj novoletne. Zavrti si kakšno božično zraven, bo lažje šlo. :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo kako je čudovit. Super ideja. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo, sploh izbira barv mi je všeč.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. To pa je projekt in to zelo lepo izdelan. Glede na to, da je celoletni koledar, tudi sama ne bi dala božičnih barv.
    Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau super ideja in všeč so mi barve, čeprav niso božične. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, kako lep koledarček si naredila in tale tvoj bo dober tudi za naslednja leta :-))
    Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovito!!! Tudi jaz sem navdušena nad idejo, da se obrača kocke :) Zabavno se sliši :)
    Barve sicer niso meni najljubše, a mi je vseeno zeloooooo všeč :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Barve so čisto prave. Super si tole izvdela. In ja Vladka je res lahko krasen navdih in inspiracija.

    OdgovoriIzbriši
  9. Lili, danes sem si vzela čas, da čisto v miru pogledam koledarčke... Tvoja kockasta izvedba mi je res super. Doma imamo takšnega lesenega, a sem komaj sedaj pomislila, da bi se ga dalo tudi iz papirja narediti. Hvala za inspiracijo!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar