Craft-alnica #71. - Ustvarjanje z otroci ...

Kar dobro smo zakorakali v december in kakor se za  prihajajoče praznične dni spodobi nam je Simona pripravila zelo zanimivo nalogo

PRAZNIČNO USTVARJANJE Z OTROCI IN ZA OTROKE

Moji otroci so že prerasli praznično ustvarjanje in najprej nisem vedela kako naj jih vključim v svoje igrarije. 
V čestitkarske vode jih nikakor ne morem zmamiti, zato sem morala poiskati drugačno idejo. Med brskanjem po spletu sem odkrila simpatičnega božičnega škrata in za njegovo izdelavo sem lahko uporabila tudi svoja sinova.


Najprej sem med moževim orodjem poiskala nov čopič. Malo me je postrani gledal , a mi ga je na koncu le odstopil. Seveda brez pripomb ni šlo. "Sem ti hotel prebelit kuhinjo, sedaj si mi pa čopič odnesla."Tako se je glasil njegov komentar.


Fanta sta mi pobarvala ročaj čopiča z rdečo barvo in privila dva vijaka za oči. Ker je eden od vijakov privit malček postrani imamo sedaj "škilastega" Božičnega škrata.
Simpatično in zanimivo dekoracijo za praznični dom si je prilastil mlajši od dvojčkov in sedaj krasi njegovo tablo nad pisalno mizo.


Ker pa je v zadnjih dneh mraz pošteno pritisnil , naša najstarejša pa je bolj zmrznjene sorte, si je zaželela nov topel šal. Seveda ji ga je mamica spletla. Ugotovila sem tudi, da so mi igle za pletenje še vedno všeč in da nisem pozabila kako se jih uporablja.

Pridružite se nam v teh pred prazničnih dneh in nam pokažite kaj ustvarjate doma s svojimi najmlajšimi ali pa malo starejšimi člani družine.
Za navdih pokukajte še k Simoni, Manueli, katera tokrat poklanja tudi nagradico za zmagovalko in Janji, katere so se tudi zelo lepo igrale za vas in seveda tudi zase.

Komentarji

  1. Hehehe kako luštna in zabava ideja, čisto pravza za otroke. tudi šal je krasen in verjamem, da je zelo topel. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lep gospod čopič, pa tudi šal deluje mehko in nežno.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lep škrat! Nič zato, če je škilast. Še bolj simpatično deluje. Za kuhinjo pa se bo že našel drugi čopič :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je simpatičen tale škratek. Dobro si se spomnila. Mogoče bi morala narediti še enega za moža... morda bi bila kuhinja "po škratovsko" pobarvana. ;)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je nadvse odlična ideja in končni izdelek je super. Zabavno in zelo lušno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako simpatičen penzel, če bi še sam laufal gor in dol, potem bi bila pa sploh zmaga, a ne?
    res je odlična ideja!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ustvarjati z otroci je prav čarobno in ta tvoja ideja je nadvse dobra, super je ta možic.

    OdgovoriIzbriši
  8. Fajn ideja + pomoč fantov = luškan škratek, bravo :) tudi šal je zelo lep.

    OdgovoriIzbriši
  9. O superca ideja tale s čopičem in tudi to kako si fanta zvabila v ustvarjalne vode=) Šal pa tudi izgleda zelo toplo in čudovito=)

    Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen ustvarjalen Božiček ♥ ♥ ♥ ravno pravšnji za fante :))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar