Craft-alnica #70. - Živalice

Za 70. jubilejno Craft-alnico je Manuela izbrala zelo široko temo

ŽIVALICE

Meni v navalu novoletnih izdelkov čas ni dopuščal veliko manevrskega prostora zato sem si za izziv izbrala kar Božično temo, Jelenčke in Božička na saneh.







Na odtisih iz zaloge, resnično so jelenčki že dolgo pri meni, dobila pa sem jih od Nataše, sem prvič uporabila sizziksove teksturne plošče i izrezom.

Snežinkice sem popršila z Glimmer mistom, da se rahlo svetijo. Kraguljček na snežinki prav lepo cinglja in ustvarja praznično vzdušje.
Tudi moje letošnje novoletnice bojo manjšega formata, to je zame poseben izziv, saj bodo morale zato biti manj obložene z dodatki.


Pridružite se nam in pokažite nam svoje živalske ljubljenčke, za navdih pa še pokukajte k Manueli, Simoni in k Janji. Pripravile so vam lepe izdelke.

Komentarji

  1. prav lepo si jih spedenala in prave božične so. Meni so zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni so zelo všeč! Take taprave božične!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jelenčki pa pač čisto pravi za ta čas. Čudovite voščilnice so.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar