Craft-alnica #69. Sivo - roza

Zanimivo nalogo nam je zadala Janja za 69. izziv Craft-alnice

SIVO - ROZA

Na moji ustvarjalni mizi so zadnje čase le novoletni motivi, zato ni nič nenavadnega, da je tudi voščilnica za 69. izziv  novoletna, a na Janjino željo v malo drugačnih barvah.


Ste opazile da že tretje leto zapored začenjam novoletno sezono z miškom Henryem. Simpatični mišek mi je res pri srcu, čeprav priznam, da v moji zbirki štampiljk ni niti enega. Bom morala v prihodnje poskrbeti z to pomankljivost.


Da ne bo pomote, tudi tipične novoletne barve so bile na mizi in tako je nastal še en mišek.


Pridružite se nam v 69. izzivu craft-alnice, za navdih pokukajte še k Janji in Simoni.
 Nagrado  poklanja spletna trgovina MAVELU. Komplet štampilkic s slovenskimi napisi je res vreden truda.

Imejte se lepo in ppridružite se nam v prihodnjih dveh tednih.

Komentarji

  1. Simpatičen je tale tvoj mišek :-) Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Miška in še ena miška-kako so prisrčne. Lepi voščilnici. Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. To pa je vsekakor zanimiv izziv in všeč mi je, da si se v tej barvni kombinaciji odločila tudi za novoletno in prav nič ni narobe, podajo se ji barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super voščilnici sta nastali in super mi je prav ta barvna kombinacija za izziv!
    Zelo zelo všečni!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita voščilnica, zanimivo, da je tudi meni celo bolj všeč sivo-roza kombinacija, preprosto paše.

    OdgovoriIzbriši
  6. Joj kako so luštni tile tvoji miški. Barvna kombinacija sivo-roza pa mi zelo leži in ti si naredila zelo lepo voščilnico na to temo. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale barvna kombinacija je meni tako ljuba=) Čeprav jo ne uporabljam ravno pogosto... Voščilnici sta pa obe super kjuti, in tako super se mi zdi uporaba TH šablonce. Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  8. Ljubek mišek, ki mu roza barva prav pristoji.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale mišek ima torej veliko zimske garderobe:) Prav simpatični voščilnici sta!

    OdgovoriIzbriši
  10. Simpatičen mišek...lepo si sestavila čestitko. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar