Navdih

Odločila sem se že takoj po objavi na Vladkinm blogu, a je do realizacije preteklo kar nekaj Save. Upam, da nisem  prepozna? Če pa, ni hudega, saj sem se ob izdelavi voščilnice zelo zabavala, tako, da bom gotovo nekaj takšnih še naredila to jesen.


 
Inspiracija je bila močna,
 

 je navdihovala sredinska fotografija katere avtorica je
 
 
Meni pa so bile navdih kar vse tri in izdelek je mešanica treh izdelkov.
 


Veliko embossiranja, barvanja in senčenja z Distress blazinicammi, malo pršenja z vodo, da je nastal svetlobni učinek, kot se za praznično voščilnico spodobi.
 
Za izdelavo vinage balončkov sem uporabila Urban stamps- Home for Christmas.

Užitek je bil igrati se z Vladko in Tino, še se jima bom pridružila.

Komentarji

  1. To je prav tisto, kar je namen najinega 'Ko me inspirira', da uživamo v tem kar delamo in da se ustvarjalno povezujemo. To je nagrada sama po sebi in zelo sem vesela, da smo ti bile v navdih. Krasno si prepletla barve in ustvarilo čisto posebno novoletno čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna! Všeč mi je ozadje, res lepo izdelano. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepa lepa! Še veliko takih navdihov in igrarij ti želim :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa in škoda, da si bila prepozna :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zlate rokce imaš! Prekrasna novoletka!

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštna kombinacija navdihov. Senčenje in vse ostalo ti je super uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  7. čudovita voščilnica je nastala!
    lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar