Craft-alnica #68. - Zgodnji Božič

Zadnji meseci v letu so v ustvarjalnem svetu najbolj aktivni, Božično- novoletni prazniki so priložnost, da ustvarjalke pokažemo vse svoje znanje in domišljijo in pripravimo božična presenečenja, darilca, okrasje in seveda voščilnice za svoje drage. Mogoče se komu zdi prekmalu a sama vem, da je čas naš najhujši preganjalec in da je dobro, da se pripravimo pravočasno. Ravno s tem razlogom sem za 68 izziv Craftalnice izbrala naslov
 
ZGODNJI  BOŽIČ
 
 Da vas malo dregnem in seveda, da dregnem tudi sebe.


    
Že lansko leto sem imela v mislih voščilnico z tradicionalnim prazničnim venčkom, a sem ga izdelala še letos.Ideja je torej lanska , letos sem ji dodala le božične zvezde katere sem kupila pri Marini.


Pri izdelavi voščilnice se mi je zgodila tudi res zoprna reč, zlomila se mi je štanca za vejice in to me je spravilo v zelo slabo voljo.


Če katera ve, kje se kupi takšna lepotička naj mi prosim pove, saj brez nje res ne morem živeti :).

Za konec še bela zimska voščilnica.

 
 Vsi napisi so seveda iz Vladkine Novoletne zakladnice  
 
Pridružite se nam v 68. izzivu, pokažite nam kaj vse nastaja v vaših domačih delavnicah v čast praznikov katere težko čakamo.
 
Za navdih pokukajte še k Janji  in  Simoni.  Nagrado za 68. izziv  je prispevala Elizabeta  in je vredna truda.

Komentarji

  1. Lepa voščilnica, ja zoprna reč to s štanco, v zadnjem mesecu sta tudi 2 meni šli, eno robno sem sicer usposobila,manjša pa kliče novo. Žal takšne vejice nisem zasledila, poglej na ebay, če je je zagotovo tam. Praznični pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hm,pa bo res treba začeti tudi že razmišljati o praznikih :).
    Lepa voščilnica in super ideja tale venček :).

    O štancah pa nebi vedela nič.
    Edinole mogoče v novi trovini v Lj .Milsim da je na Mali ulici.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Venček na prvi je čudovit. Belo zimsko pravljico pa si nam pokazala na drugi zelo lepi voščilnici.

    Prava škoda za luknjač. Imam zelo podobne vejice od Marthe Stewart, pokukaj tu: http://www.sirstampalot.co.uk/product_info.php?products_id=37789
    Lp, Janja

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepe voščilnice...ja, res se bo treba počasi oz. že kar hitro lotiti dela. Pri meni je trenutno megla...mogoče pa me bo ta izziv le spravil k delu. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasen venček. Mislim si, da je bilo z njim kar precej dela.
    Upam, da najdeš štanco vejice.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pridna da si se že lotila božičnih in jih dala v izziv. Ta bela je tako čudovita :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Voščilnica je res čudovita..pa prava škoda za štanco...

    OdgovoriIzbriši
  8. Splača se zgodaj začeti z izdelovanjem tovrstnih čestitk, če ne te na koncu vse prehiti in tudi izdelovanje potem več ni tako zabavno, ko je potrebno hiteti. Poleg tega pa si na ta način sama podaljšujem ta pred božični čas in to vznemirjenje, ki ga prinaša. ;) Lepo si izdelala ta venček in božične zvezde ga lepo dopolnijo. Prav tako pa mi je všeč tudi ta bela, ki je taka prava zimska. Štanco pa mogoče dobiš v kakšenm Artu, kjer jih imajo res lepo število. Tebi verjetno najbližji je v Ljubljani. Lahko tudi jaz pokukam v MB, če ga kje najdem.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vauuu, kako lep venček. Verjetno je z njim kar precej dela. Res škoda, za luknjač in upam, da uspeš kmalu nabaviti novega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Oooh kako je lep tale venček!!! Res prav nekaj posebnega in tudi tale bela je prekrasna. LP

    OdgovoriIzbriši
  11. Obe voščilnici krasni, sploh bela mi je vauuu:) Podobno vejico sem zasledila tule http://www.hobbyart.si/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=10256&category_id=521&option=com_virtuemart&Itemid=2
    Upam,da sem pomagala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Punce, hvala za pohvale in seveda za vse nasvete in linke.Imam upanje, da bo štančka vejica še v novembru pri meni in, da bom lahko ustvarila še kakšno voščilnico z venčkom.

    Hvala, da ste moje spremljevalke in svetovalke, vaša Lili

    OdgovoriIzbriši
  13. O kako čudovit venček je nastal na prvi voščilnici=) In tako super si vkomponirala božične zvezde vanj=) In tudi druga bela je naravnost čudovita. Tudi jaz se moram počasi lotiti bolj "množičnega" izdelovanja božično novoletnih voščilnic, saj bo december še prehitro tu. Za štanco pa držim pesti, da bo čim prej tu=)

    Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  14. krasna je!
    škoda res, da se ti je štanca uničil. jaz imam sicer štanco z drugačno vejico, sam sem si želela take kot je tvoja. sem se pa pridružila naročilu irte v lanskem letu iz anglije
    l
    iris

    OdgovoriIzbriši
  15. Brez štance mi živeti ni, al kako?! :) :)

    Super je. Ta motiv mi je zelo pri srcu. Upam, da se ga tudi jaz kdaj lotim.

    OdgovoriIzbriši
  16. čudovit venček, pa tudi ta belina na drugi mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovita voščilnica. Res bogat venček. Zelo mi je žal za štanco, je pa res, da so tele štance prav nepredvidljive, ker moraš biti previden pri izbiri papirja, potem se še zaskoči med štancanjem.....

    OdgovoriIzbriši
  18. Brskanje po blogerjih me je pripeljalo tudi do tvojega.Tvoji izdelki so čudoviti.Tudi tale venček in voščilnica sta prečudovita:)LP Urška

    OdgovoriIzbriši
  19. Res čudovito okrašen venček. Kar se pa tiče štance, sem jo jaz lansko leto kupila v trgovini Memories- http://www.memories.si/modules/trgovina/product.php?product_id=2515
    Upam, da bo kmalu na zalogi.
    Lep dan

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar