Craft-alnica #67. - Strašljivo

Kako hitro mineta dva tedna in spet se srečamo v novem izzivu Craft-alnice.
Temo za že 67. po vrsti nam je izbrala Simona, zato  je konec meseca oktobra noč čarovnic jo je poimenovala

STRAŠLJIVO

Zadnje čase izdelujem preveč klasičnih voščilnic in zato sem se tokrat odločila za malo drugačen izdelek .
Izdelala sem čisto pravi čarovniški klobuk.

Za osnovo je iz trde lepenke izrezan krog in pobarvan z črno barvo. Ker sem bila pri izdelavi klobuka precej nestrpna, sem si za sušenje barve pomagala z podgano za embossiranje in tako skrajšala čas sušenja.


 Rozeto na osnovni črni ploskvi sem izdelala iz črno- belega vzorčastega papirja in jo obarvala z oranžno Distress blazinico-Spiced marmelade in pa po robovih z črno Memento blazinico.
Sovica je moja nova pridobitev kupljena pri Marini v Mavelu-ju. Črne rožice iz zaloge,(čez sedem let.......), in pa doma izdelane oči. Krasna rešitev za ustvarjanje in privarčevan denar za kaj drugega, na primer drug ustvarjalni material.


Imejte se skrajno lepo in izkoristite tople jesenske dneve za sprehod v naravi, jeseni je najlepša.
Če pa se nam kljub lepemu vremenu odločite pridružiti pa za navdih pokukajte še k Simoni, Janji in Manueli Pri Manueli vas čakajo krasni papirčki zelo primerni za naš 67. izziv. Nagradica je več kot mamljiva, kar trije digi odtisi, katere tokrat prispeva Elizabeta.

Komentarji

  1. Tale klobuk je super in lepo si ga dodelala z vsemi dodatki. In super si se tudi znašla s temi očmi, ki si jih kar sama izdelala. Hvala za nasvet.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovit klobuk in kako domiselno si izdelala oči.
    Tega bi bila moja čarovnica Poo zelooo vesela :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Super čarovniški klobuk, od kombinacije barv do dodatkov.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, super klobuk, ki ti bo lepo popestril domek v tistih prihajajočih dneh :-))
    Lepo si ga izdelala in dodala krasne dodatke!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lep klobuk si naredila in zelo fino si se znajdla z očmi:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uau! Tole pa je res krasen klobuček in barve so res prav mamljive. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimiv klobuček. Všeč mi je ideja. Lepo izdelano, čeprav ni tipična voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tale klobuk je narejen "u nulo". Super si se znašla tudi z očkami. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovit klobuk si izdelala, všeč mi je sovica in ostali dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasen klobuk...in mega ideja za izdelavo oči. :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Lijepi odabir boja. I ovo s očima je baš super. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Svetovno! jaz bi ga tudi imela za dekoracijo. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar