Craft-alnica #66. -Barve jeseni

Kako hitro minevajo dnevi. V dveh tednih od zadnjega druženja v Craft-alnici, je v naše kraje prišla jesen in naslov teme za 66. izziv je Manuela izbrala kot naročeno.

BARVE JESENI

ga je poimenovala in zame ni bil pretežak, saj naravnost obožujem tople jesenske barve.


 Za osnovni izdelek današnje objave sem izdelala preprosto voščilnico v rjavo rumenih tonih. Na časopisni papir sem z Distress blazinicami ustvarila željeno barvno kombinacijo za naš izziv, na tako obarvano osnovo  z belim emboss prahom odtisnila travne bilke, dodala rjav trakec in dva rjava metulja . Travnate bilke so štampiljka  Hero arts Silhouette grass, zelo lepa in uporabna za marsikatero priložnost.
 

Kot drugo pa sem pripravila zlato poročno voščilnico.


Štampiljka LOTV- Mr.and Mrs. zopet embossing, tokrat z zlatim prahom. Zlato embossirane vijuge na pavs papirju zlate rožice in bele polperle.


Zlata jesen je zunaj podajte se med drevesa in mogoče najtede kaj užitnega.

   
 Ne pozabite se nam pridružiti v 66. izzivu Craft-alnice. Za navdih pokukajte še k Manueli, Simoni In Janji in torat še k Marjeti, katera je naša gostja v tem izzivu in je zanj prispevala tudi čudovito torbo v rjavih tonih.
Imejte se lepo in uživajte v lepi jeseni.

Komentarji

  1. Jesenske barve so tudi meni zelo ljube.
    Kakšni lepi voščilnici si nam predstavila. Prva, jesenska, mi je še posebej všeč. Zanimiva kombinacija časopisnega papirja in odtisa.
    Vauuu, kakšne dobrote so v tvoji košari. Dober tek!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni voščilnici si postavila na ogled. Prva je res lepih toplih barv (beri odlično pobarvana). Da si pa gobarka, pa nisem vedela. Vidiš, kaj vse še ne vem o tebi;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta zelo lepi! Prva je "preprosto" lepa, drugi pa ti zlati toni lepo pristojijo. Všeč mi je zlat motiv :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau obe sta lepi, ampak prva je še posebej jesenska. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo sta lepi... pri prvi mi je všeč preprostost in tople barve, druga pa je bolj svečana. Všeč so mi rožice, ki si jih verjetno sama naredila. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rožice so izštancane z štancama reto flowers, zlata ker list ni bil obojestranski sem dve rožici zlepila skupaj, potem pa rožica iz pavsa in majhna rožica tudi iz pavsa in z embosiranimi zlatimi vijugicami. Na sredinibela perla polperlica.

      Izbriši
  6. Jesen je res največja barvna inspiracija in kot nalašč za ustvarjalne izzive. Lepo si tole naredila. Košara pa bogata.

    OdgovoriIzbriši
  7. Jesen se odene v čudovite barve in prav lepo si jih prikazala na svojih voščilnicah. O gobice, superca!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uau, ena lepša kot druga...obe sta izjemni!!

    OdgovoriIzbriši
  9. meni bi bili obe fantastični, če ne bi bila firbčna in vedno poskušala prebrati besedilona papirju. sem hotela zadržat zase,pa ne morem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohhhhhhhhh, Perovka, zakaj si brala, pol sem pa še jaz. Bom drugič bolj pazila na ozadje :).

      Izbriši

Objavite komentar