Craft-alnica #65. -Postavitev

Janja nam je za naslednja dva tedna naložila luštno nalogico, po njeni postavitvi morate sestaviti voščilnico in naloga bo opravljena.
 Ker je v moji zbirki kar nekaj novega materiala, ki ga še nisem uporabila sem največ časa porabila za izbiro motiva .Na koncu je zmagala čisto nova pridobitev Bo Bunny Forever fall štampiljke.



Med brskanjem za ustreznim papirjem sem v svoji škatli našla tudi  papir istega proizvajalca.



Napis je delo meni tako dragega pisatelja, tako da se mi nikakor nisem mogla upreti.


Pridružite se nam v 65. izzivu Craft-alnice. Nagradico za zmagovalko tokrat poklanja  Ustvarijali dotik. Za inspiracijo pa pokukajte še k Janji ,Simoni in k Manueli.
Imejte se lepo in ustvarjajte z nami.

Komentarji

  1. Prava jesenska, v čudovitih barvah, sončnice pa vedno mamijo. Všeč mi je tvoja izvedba izziva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau tole zgleda res krasno. Všč so mi prave jesenske barve. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Ćudovita. Čisto v jesenskih, meni tako ljubih, tonih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čisto prav jesensko obarvana, prav pomirja... zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajoj kako je lepa. Krasno si uporabila nove štampiljke. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Naredila si čudovito jesensko čestitko; spuer si vse pokombinirala :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. prečudovita je!
    napis je pa tako in tako aktualen za vse čase
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica v jesenskih barvah...in super napis si izbrala... Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Sončnica ji da piko na i...čudovita čestitka!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar