Craft-alnica #64. -Vse najboljše


Pozdravljene v novi nalogi za Izziv Craft-alnice. Pri pregledu naših dosedanjih naslovov in nalog sem ugotovila, da se tako preproste in med nami izdelovalkami voščilnic in drugih ročnih izdelkov tako pogoste teme še nismo lotile. Zato sem izbrala nalogo, ki se imenuje 
 VSE NAJBOLJŠE

Verjamem, da vam naloga ne bo pretežka . 



Pred časom sem po pošti dobila kar nekaj prelepih motivov in tale se mi je zdel pravšnji za našo nalogo.

Lotv štampiljka Chocholate box v kombinaciji s Slovenskim napisom.


Mmmmmmmm, kdo ne mara čokolade


   Malo drugačna oblika voščilnice, lepo jo lahko postaviš in shraniš za spomin.


Druga, brez Slovenskega napisa pa ravno tako simpatična


Zooming along simpatičen voznik in pa odtis koledarja so tudi Lotv- jevi odtisi. Zadnje čase se jih je pri meni kar nabralo. Z njim se po prijaznem obvestilu Mojce prijavljam na  na izziv Here Come The Boys kjer hočejo Medvedka.

Uživajte v prelepih dneh zgodnje jeseni, če se nam želite pridružiti pa za navdih pokukajte še k Simoni, Manueli in Janji.

Komentarji

  1. Hvala za tvoj komentar koji si ostavila na mom blogu. Prijavit ću se i na ovaj izazov...na Craft-alnici...Teme su mi super....
    Evo pregledala sam i tvoj blog...i radiš za 5....svaka čast...:)
    LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvale, tudi tvoji izdelki so lepi in vredni pohvale.

      Izbriši
  2. Joj kako je lepa ... pa tisti medvedek je tudi lušten (svetujem ti da ga prijaviš na naš izziv Teddy Bears na Here Comes the Boys Challenge blogu). LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojca hvala, se bom prijavila. Sama zelo slabo sledim izzive, kar seveda ni prav, ravno me bi morale biti za vzor :).

      Izbriši
  3. This is a gorgeous card, thanks for joining in the fun at Here Come The Boys Challenge Teddy Bears.
    Teresa x

    OdgovoriIzbriši
  4. Prva ima zanimivo in meni zelo všečno obliko. Medvedek je čudovit. Tako lepe papirčke in postavitev si izbrala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Gorgeous card good luck with the Here come the Boys #35 - Teddy Bears challenge. Hugs Ginny ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi voščilnici. Uporabila si zanimive barve in postavitev. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe zelo lepi, vendar druga zmagovalna :) Super papirčki. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Obe sta čudoviti... Še posebno pa mi je všeč "okenska" izdelava voščilnice=)

    Pozdravček iz dežele suhe robe=)

    OdgovoriIzbriši
  9. Love your teddy card! Thank you for sharing your fab work with us at Here Come The Boys! Woo x

    OdgovoriIzbriši
  10. Hi Lili,

    Love your cards here. You are so talented! Great work;)

    Greetz,
    Neltine

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar