Craftalnica #63. - Pernato


Pozdravljene v novem Craft-alničinem izzivu. Novo nalogo nam je naložila Simona in jo poimenovala 

PERNATO

Tiste, ki me spremljate že dlje časa veste, da sem perje že nekajkrat uporabila pri okrasitvi svojih izdelkov. Všeč mi je ker je mehko in lepo frfotajoče. Prvotno sem imela v glavi idejo s pavjim peresom, a ker ga nisem nikjer dobila sem se zadeve lotila drugače.



 Ker pavjega ni bilo, sem uporabila galebja peresa, nabrana na obali in jih seveda dobro razkužila - kar med dvema listoma in z razkužilom za rane


 Ker pa so se mi zdela malo majhna sem jih podložila z doma izdelanimi papirnatimi peresi
Čisto enostavno jih je narediti, navodila za izdelavo najdete na Shealyn-em blogu


Pernato obarvana je tudi poročna kuverta, spet v rjavi barvo. Ker v moji zbirki ni golobčkov sem uporabila labode



 

In za konec še pernati utrinek z morja.


Za navdih pokukajte še k Simoni in Janji, če vam čas dopušča in če niste še preveč dopustniško razpoloženi pa se nam pridružite v 63. izzivu Craft-alnice.

Komentarji

  1. Tole res izgleda prekrasno! Všeč mi je kako si lepo pokobninirala vseskupaj. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna tako voščilnica, kot kuverta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno! Všeč mi je, da si izbrala naravne barve, valovito lepenko, super dodatke in vse je zelo domiselno skombiniro. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita čestitka in kuverta! Papirnato pero je res čudovita ideja in hkrati zelo preprosta :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. kaj naj rečem kot to, da je čudovita, v mojih barvah! ideja super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oooooooooooooo, Iris <3<3<3!

      Kako si kaj? Hvala za komentar, lepo je vedeti, da pokukaš k meni.

      Izbriši
  6. Krasna je! Čudovite barva in super kombinacija pravih peres s papirnatimi... Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepi izdelki...labodi na kuverti so čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je lepa...všeč mi je, ker je taka naravna. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita pernata voščilnica. Res prekrasno dopolnjena s peresi iz papirja in perlicami.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja naravnost čudovita pernata voščilnica in kuverta=) Rozetke naravno in "umetno" perje pa data še tisto piko na i=)

    OdgovoriIzbriši
  11. Res lepa pernata čestitka! Vse si zelo lepo skombinirala in nastala je taka lepa celota:))

    Najlepše hvala tudi za nagrado, ki sem jo včeraj prejela za Craftalnico. In hvala za vse čudovite odtiske, ki si jih dodala, LP:))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar