Zeleno

 
Domača mladina mi je naročila naj okrasim steklenico za darilo. Čakala me je v papirnati vrečki in niti sanjalo se mi ni kakšno dekoracijo naj nanjo pripnem.Za darilo na skupni fantovščini in dekliščini bo, so še povedali. Ker je  vsebina steklenice zelena, sem morala uporabiti nekaj v teh barvah in nastal je tagec.




Bela osnova, papirček v zelenih odtenkih, nekaj polperlic, črn metuljček iz organze na srčku, začetnici ženina in neveste.
 


 
tagec na steklenički z zeleno vsebino.


 
 
Lep vikend vam želim !!

Komentarji

  1. Lep tagec,ki je super pika na i darilu.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja res prečudovit tagec! Vešč sta mu srčka, ki predstavljata nevesto in ženina. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Super si to naredila, prav fina dekoracije je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si tole izdelala...všeč mi je dekoracija. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lili, čudovito si jo okrasila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Steklenici zelo pristoji tale oblekica...:):)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar