Pivo in čaj

Ustvarjam, malo po naročilu in malo zase. V zadnjih dneh je nastalo kar nekaj papirnatih izdelkov a vam vseh ne pokažem takoj, nekaj jih prihranim za drugič :).

Za Marjana je nastal vrček piva.


Marjan je sodelavkin mož in v kratkem praznuje okrogo obletnico.

Tile dve pa sta nastali čisto za mojo dušo in bosta najverjetneje shranjeni v čudoviti leseni škatli katero mi je okrasila Nataša.



 Čudovito šablono Cootage Cutz sem naročila pri Marini. z popolnim užitkom sem se je lotila in nastali sta dve lepotički v Vintage stilu.

Do mojega dopusta so še trije tedni, komaj čakam na modrino, a do takrat bo na mojem blogu  zagotovo še kakšna objava. Imejte se lepo.

Komentarji

  1. Zelo lepe...vrček s pivom je pa sploh originalen. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nova šablonca je čudovita in voščilnici prav tako. Vrčka piva pa se sedaj tudi ne bi branila :)). Krasno si ga izdelala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrček je čudovit, še roso vidim na njem....:):) Ostali dve sta tudi zelo zelo lepi. Šablonco pa sem tudi jaz že "opazila"....

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh kako so lepe, prva pa je zelo luštna in zabavna. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako paše delati včasih samo za svojo dušo. Tudi jaz imam prostor, kjer shranjujem tiste čestitke, ki so mi prirasle k srcu in jih ne morem oddati naprej. Tale vrček je super.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar