Craft-alnica #61. - pravljično


Nalogo za naslednjih štirinajst dni nam je naložila Janja in jo poimenovala


PRAVLJIČNO.


Pravljice so me že kot otroka fascinirale, rada sem imela srečne konce zgodbic in da je dobro premagalo zlo. Med tistimi katere sem prebirala je bila tudi Pepelka. Všeč mi je bila zgodba, lep princ in to da sta zlobni sestri na koncu izgubili.




Tako odločitev ni bila težka, izdelala sem čeveljček za kraljično, najprej enega, saj je princu v zgodbi ostal le en čeveljček.




A, ker imajo kraljične dve nogi sem se odločila, da izdelam še par.


Uživajte v počitniških dneh in če vam čas dopušča se nam pridružite in izdelajte kaj pravljičnega.

Za navdih pa pokukajte še k Janji, Manueli in Simoni za vas so pripravile lepe izdelke.

Komentarji

  1. Čeveljci so krasni, mene vedno očarajo, a sama se jih nekako ne morem lotiti :)...prepuščam njihovo izdelavo profesionalcem :)))
    LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mene mikajo že nekaj časa, pa kar odlašam in odlašam; ni prave prilike :-))
    Tvoji so čudoviti, sploh tisti par je krasnih pravljičnih barv! Super izdelek!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti čeveljci so res nadvse pravljični in zgledajo čisto realno. Sem pa tudi sama velik ljubitelj pravljic.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pravi čeveljčki iz tisoč in ene noči, tako dobro so izdelani, da bi jih kar nataknila.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudoviti čeveljčki. Mene spominjajo na pravljico o Aladinovi svetilki...res so krasni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Enkratni čeveljci... In v enkratnih barvah, še posebno par... Me je kar prijelo, da bi tudi sama smuknila v njih=)

    Pozdravček, pappa

    OdgovoriIzbriši
  7. Izdelati čeveljčke iz papirja...No, to je zame že prava mojstrovina... Krsni so in seveda čisto pravljični. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar