Craft-alnica #60.- Poletje je pred vrati


Naslov 60. izziva Craft-alnice je moje maslo in se glasi


POLETJE JE PRED VRATI


Najprej se mi je zdel naslov prisrčen, potem pa, ko vročina kar naenkrat ni več popustila, mi ni bil več tako všeč, saj smo v poletje že pošteno zakorakali. A, ker je naslov teme vsaj za nas znan vnaprej, ga ni bilo več smiselno spreminjati.

Ker se ljudje v zadnjih vročih dneh radi pohladimo z mrzlim sladoledom se mi je motivček deklice z njim zdel pravšnji za naš jubilejni  vroči izziv.


Slastna, sočna lubenica, nas v vročih dneh ohladi in osveži. Vsebuje ogromno količino vode, zato si jo v teh dneh čim večkrat privoščite.


In za konec še moja letošnja balkonska lepotica


Tiste. katere še ne dopustujete se nam pridružile , ostale katere se odpravljate na počitnice in tiste, katere ste že na počitnicah pa uživajte in si naberite novih moči za naša druženja.

Pokukajte še k Manueli in k Janji za vas sta pripravili čudovita izdelka za navdih.

Komentarji

  1. Bom začela kar pri lubenici :)), ki je čudovita. Lepo in domiselno si jo izdelala. Zelo lepa je tudi deklica s sladoledom in tvoja balkonska lepotica.

    Naslov teme pa se je meni dopadel od vsega začetka :). Tako veliko možnosti se skriva v njem.
    Pozdravček iz deževne Ljubljane.

    OdgovoriIzbriši
  2. mmmm, lubenica. ta me res spominja na poletje :)
    še posebej se spominjam tržnice v Beogradu izpred 40ih let - polna lubenic.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitka je zelo lepa...še lepša pa je ta sočna lubenica... Sončnica...čudovita. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tale lubenica kar vabi, da bi še v drugo ugriznili vanjo; super je!
    Tudi deklica se mi zelo dopade in v teh vročih dneh res paše dober sladoled :-))
    Krasna objava!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lubenica nas je vse zgleda zelo pritegnila, tudi meni je zelo všeč. Deklica s sladoledom pa itak paše v ta naslov.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni je v oči padla lubenica, super ideja! Pa tudi punčka je luštna, ko se takol sladka s sladoledom. No, hvala bogu se je malce ohladilo in moram priznat, da je tudi mene vročina v zadnjem tedu močno matrala. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Tema je čisto prava, izdelki pa so čudoviti. Lubenica.... njamsi!

    OdgovoriIzbriši
  8. O Lili super tema in pa tudi obe voščilnici sta enkratni... Tale z lubenico se mi zdi še posebno simpatična=)

    Lep dan ti želim ša naprej...pappa

    OdgovoriIzbriši
  9. Obse sta luštni, ampak lubenica je pa D best!!
    Bi pa trenutno pasal tudi kakšen sladoed. Njamsi.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar