Craft-alnica #59 - Pod mavrico


Za 59 izziv Craft-alnice nam je Simona izbrala pisano obarvano nalogo

POD MAVRICO

je poimenovala izziv za naslednja dva tedna.

Ker je poletje čas neviht se lahko kar hitro zgodi, da ugledate čez nebo razpeto mavrico

Mavrica nastane takrat, ko je na nebu Sonce, hkrati pa mora tudi deževati.Torej mavrica nastane v trenutku, ko ob dežju sonce uspe prodreti skozi oblake in obsije deževni oblak.Takrat se mavrica pojavi v dežju nasproti sonca, torej dopoldne nastaja na zahodu, popoldan pa na vzhodu. Dopoldanska mavrica nastaja ob nalivih od zahoda, ob tem lahko pri nas pričakujemo le kratkotrajno izboljšanje vremena, popoldanska pa kaže na deževne oblake na vzhodu, ki se v večini primerov oddaljujejo (torej je to čas lepšega vremena). Nastala mavrica je svetel lok mavričnih barv s premerom 42 stopinj, glede na senco naše postave. 


 Sveto pismo nas uči, da je Bog na zemljo poslal mavrico kakor dokazilo in obljubo, da se vesolski potop ne bo nikoli več ponovil.



 Za mavrvični izziv sem izbrala metulje na mavrični podlagi katero sem naredila z distress blazinicami Metulje sem embosirala z belim prahom, le enega sem povdarila z več plastnim metuljem v različnih barvah.

Za konec pa še moja zadnja mavrična pridobitev.


 Mavrične polžke je izdelala Nataša,moja draga, draga prijateljica.
Hvala ti !!

Če vam čas le dopušča se nam pridružite v Mavričnem izzivu, za navdih pa pokukajte še k Simoni, Manueli in Janji

Komentarji

  1. Lepo mavrično čestitko si nam prikazala :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsekakor zelo zanimiv izziv in tudi lepo si zapisala vse o mavrici. Z distressi se res odlično da narediti mavrico in všeč mi je ta večplastni metulj, katerega vsaka plast je druge barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepa mavrična voščilnica. Tisti metuljček v 3d mi je res fenomenalen in obesek je tudi krasen. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Zame je mavrica nekaj pravljičnega...rada verjamem, da kdor najde njen začetek oz. konec, najde polno vrečo sreče...je simbol nečesa lepega...kot je ta tvoja mavrična čestitka. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala deklice, lepo je prebrati vaše komentarje :)).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar