Craft-alnica #58.- Bingo

Naslednja dva tedna boste imele šest različnih možnosti za izdelavo izziva. Nalogo je izbrala Manuela in ga poimenovala
 
 BINGO.

Priznam, da sem se prav neumno počutila, ko je Manuela razložila potek izdelave. Sama sem si namreč ob naslovu čisto drugače predstavljala izdelek. Ker nimam nikakršnih izkušenj z tombolo in podobnimi zadevami, mi res ni bilo jasno kaj naj naredim pod tem imenom.
 
 

Navodila: Izberi 3 stvari, dodatke oz tehnike, ki jih nato uporabi na svojem izdelku. Izbiraš lahko navpično, vodoravno in diagonalno.
Primer: (navpično)
Čipka - Embosiranje - Rožice
ali
(diagonalno) Izrezki - Embosiranje - Trak 




Za začetek sem si izbrala zadnjo navpično vrstico. Izrezek ( rožica, listi in vijugica),Metalni okrasek ( kovinski srček z ključkom) in štanca (pobrani vogali na odtisu)

In ker res nisem mogla, da ne bi preizkusila čudovitih štampiljk, katere sem ravno včeraj dobila po pošti iz Horjula sem naredila še eno v Vintage stilu. Zanjo pa sem uporabila prvo vodoravno vrstico.


Gumbek, čipka in izrezana rozeta.

Imejta se lepo in pridružite se nam v naslednjih dveh tednih. Za navdih pa pokukajte tudi k Simoni , Janji in Manueli.

Komentarji

  1. Čudovito!!!! Lušten izziv in res si lepo zadela zastavljeno kombinacijo. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštne so, vsekakor pa je kombinacij mnogo....:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. zanimiv izziv! Tole tombolo lahko večkrat uporabiš, še posebej, če se ti mudi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsekakor zanimiv izziv in dejansko omogoča veliko maneverskega prostora in lahko razpreš svojo ustvarjalno dušo :) Tudi tokrat si bila zelo ustvarjalna.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar