Vijolično

 V maju se bo zgodila poroka v vijolično belih tonih. Zanimivo je, da se meni osebno vijolična ne zdi ravno poročna barva, a kaj hočem, želje neveste so na tak dan ukaz.



Odtis je pobarvan malo z barvicami in razmazan s špiritom  malo  z Copici, pri katerih sem ugotovila, da se že po malem sušijo. Čisto prehitro za njihovo ceno, če vprašate mene.

  

Seveda je bilo za voščilnico potrbno izdelati še ustrezno škatlico z okenčkom.


In ker je bila pola vijola papirja že na mizi je nahitro nastala še ena preprosta z rožo. 

Prehito bežijo tile praznični dnevi, malo ustvarjanja in malo potepanja pa je teden naokrog.

 Nekaj utrinkov z prazničnega potepanje.


Jezerce nekje v gorskem Kotorju
Grad Snežnik

Štanjel
Štanjel obsijan s soncem


Ferarrijev vrt v Štanjelu
grad Snežnik
Hrvaška Istra
pogled na morje iz Opatije


Komentarji

  1. meni je prav všeč tale vijolična :)
    lepe fotke s potepanja. sem še jaz zraven uživala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen izlet si imela. Tudi tokrat je nastala čudovita poročna čestitka in prav dobro si uporabila vijolični papir pri čestitki z rožico!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepe kraje ste izbrali za potepanje. Voščilnici sta krasni. Pri prvi si se še posebej potrudila in jo lepo zapakirala. Izbira vijolične barve sploh ni tako slaba :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim, da ste uživali kar se da in tudi ustvarjala si lepo. Res te barve niso ravno poročna klasika, ampak če so to želje nekaterih, zakaj pa ne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa poročna voščilnica, lično zapakirana, tudi druga je preprosto lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita voščilnica in krasne fotke s potepanja. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica in krasne fotke s potepanja. LP

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepi voščilnici, poročna in druga. Super vtisi iz potepanj naokrog tudi.

    Si mi dala idejo, da tudi sama naredim kakšno objavo z utrinki iz potovanj. AMpak zadnje čase sva bolj doma - zmeraj pride kaj vmes in potovanje odpade (urejanje stanovanja, selitve, bolezen, službene obveznosti). Imam pa nekaj čudovitih popotniških spominov iz preteklosti.

    Lep začetek tedna ti želim. K.

    OdgovoriIzbriši
  9. Očitno smo se vsi malce potepali. Malce spremljam ustvarjalke in pokomentiram pred jutrišnjim delovnim dnevom in seveda nisem mogla mimo tvoje objave. Meni je všeč vijola kombinacija, dolgo časa je bila prav in in v modi. Čudovita poročna!
    P.s. Hvala ti za lepe komentaje.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar