Poroka v zelenem


Pred dobrim tednom sem vam pokazala poročni komplet v vijolični barvi. Enako voščilnico le v zelenih odtenkih pa je pri meni naročila tudi moja hčerka, katera je prejšnjo soboto bila na poroki svoje sošolke iz osnovne šole.
Seveda svojemu otroku n moreš reči ne, pa tudi za takšno priložnost se spodobi dati iz rok nekaj ličnega.
 

 
Tale parček je tako prikupen, ni važno v katero barvo odeneš nevesto.


 Lepo pospravljena v škatlico.


In da ne bo zavisti, še preprosta voščilnica z rožo.

Želim vam lep in s sončkom obsijan konec tedna.

Komentarji

  1. zares lep kompletek in še v zeleni ...mmmm...moji barvi

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo,najboljmi je všeč preprosta in zelo efektivna voščilnica z rožico.
    Sončen vikend želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nežen, lep kompletek. Res tej nevesti pristojijo raznolike barve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo luštna ..... meni je v tej barvi še lepša :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lep. Tudi meni je ta štampiljka všeč in prav vsaka nežna barva ji paše.

    OdgovoriIzbriši
  6. Izbrala si pravšenj motiv in hčerka je bila zagotovo zadovljna, sošolka pa tudi ... tudi druga fajn zgleda ..

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar