Craftalnica #55. - Drevo

Dva tedna sta okrog in že je pred nami nov izziv, katerega nam je izbrala Simona.

Čudovita tema za 55. izziv Craft-alnice se glasi

DREVO

      
Motiv drevesa sem postarala z distress blazinico Vintage photo in ga premazala z Crackle accents. Za osnovo sem vzela valovito lepenko, list vzorčastega papirja iz zaloge, malo čipke, gumbek in starinsko vabilo na čaj je nared.


Ker pa nas pomladno sončece lepo greje, ker okrog nas vse cveti, sem se lotila še cvetočih deves. Neverjetno je koliko lepih in uporabnih stvari se je z leti nabralo v mojih zalogah. Za 55. izziv nisem prav ničesar na novo kupovala vse je bilo v mojih škatlah in je čakalo, da se uporabi.

Pokukajte še k Simoni , Manueli in Janji, ter se nam pridružite.

Komentarji

  1. Zelo lepa drevesa, ampak tisto prvo mi je še posebej všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako sta čudoviti obe, ampak za odtenek mi je lepša spodnja. Tako lepo si namestila rožice k vijugicam in jih krasno skombinirala :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Se popolnoma strinjam z Andrejo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. To je pa tema, ki je pisana na kožo zame :) Obožujem drevesa in še bolj jih rada upodabljam na čestitkah. Všeč sta mi tvoja raznolika izdelka. Prva čisto prava vintage in ta druga tako pomladna s temi cvetkami. Ja, ogromno materiala se nam je nabralo in tudi jaz sem zelo vesela, če uspem porabljati zaloge.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uau tale vintage je fenomenalna in tudi ta druga je luštna. Luštna tem, če se kaj domislim, prijavim. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne morem se odločiti katera mi je bolj všeč, ker sta si preveč različni in obe tako luštni :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako sta lepi! Me kar ima, da bi se vrnila dvesto let nazaj in pod temi drevesi flirtala z Mr. Darcijem:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Saj se ne morem odločiti, včasih sem za starinsko, včasih za čisto "svežost", obe sta prekrasni.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar