1 obhailo

Tako kakor večina blogeric sem se morala tudi jaz lotiti voščilnic z versko tematiko, Voščilnici za prvo obhailo pa sta bili že oddani.


Ena za fantiča,


druga za dekletce.
 
Štampiljko z napisom mi je priskrbela Andreja, hvala za zelo uporabno zadevico, ki prav pride v teh dneh.
 

Še skupna fotka dvojčic.

Papirčke sem za dva tedna pospravila v škatle pod jedilnim kotom. Ko mine norija z zaključnimi izpiti pa novim čestitkarskim zmagam nasproti.  V teh dneh je prispel paket in komaj čakam, da vam pokažem kaj je prispelo po pošti.
Lepo nedeljo vam želim in miren teden ki je pred nami. V sredo pa ne pozabite na nov izziv Craft-alnice.
 

Komentarji

  1. Krasni sta, sploh mi je všeč tista rožica na kelihu, lepo popestri celotno voščilnico. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Res je čas voščilnic in vabil s to tematiko. Lepo si ju naredila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi voščilnici! Pa komi čakam, da pokažeš kaj je v škatli prispelo ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo sta luštni.

    Ooooo se tudi pri vas obetajo pestri dnevi. Vse dobro želim.

    Na bambus boš morala malo počakati :) .... je v škatlah. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. mhm, zelo lepi! tudi mene daje radovednost in zanima kja je v tisti skrivnostni škatli.

    OdgovoriIzbriši
  6. ooo tole objavo sem pa čisto spregledala :-))
    Lepe voščilnice si naredila!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar