Craft-alnica #54. - Črte

Dva tedna sta naokrog in nov izziv Craft-alnice je pred nami. Nalogo nam nalaga Manuela in jo je poimenovala 


Črte

Naredila sem dve voščilnici za kateri sem uporabila črtasto ozadje, retro rožice malo karirastega papirja, pikast trakec in čudovito štampiljko Fairy Kiki .



V modri barvi je bila narejena za malega Tima, krasnega fantiča, ki se je pridružil dvema sestricama.




 In v roza barvi za deklico, ime sem dodala simbolično, saj je voščilnica še vedno pri meni doma.

Pridružite se nam v črtastem izzivu, časa imate do prazničnega 1.maja.
Za navdih pa pokukajte še k Manueli, Simoni in Janji.

Komentarji

  1. Lepi čestitki, žive barve in krasna postavitev!

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštni sta v obeh barvnih kombinacijah in štampiljka je res prisrčna :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Dve črtasti navihanki - luštni...:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa imaš tako še eno lušno na zalogi za kakšno nadobudno deklico, ki bo privekala na svet. Obe si lepo naredila.

    OdgovoriIzbriši
  5. hihi, ta dva "škratka" sta mi pa zelo simpatična ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja res čudovit odtisek in pa skobninrane so tudi prav magično. LP

    OdgovoriIzbriši
  7. Tale vila Kiki je res luškana, super postavitev, v modri barvi pa zmagovalna :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar