Tovornjaček

 Tale lepotec je bil že dolgo na moji listi  "must have". Ta seznam je čisto predolg in moja denarnica ga nikakor ne dohaja.



Pobarvala sem ga z Distressi in ga vkombinirala v čisto pravo moško Vintage voščilnico. 


Takšne starinske mi še najbolj ležijo. Nastajala je v nedeljo popoldne, ko sem bila po dolgem času spet prosta.
 
 
Po končanju voščilnice sem si privoščila še košček čokoladne pite z višnjami.

Uživajte v pomladanskem sončku, ki nas že  pošteno razvaja.


Komentarji

  1. Ja, štampiljka je res lepa in zelo lepo si jo skombinirala v čestitko!
    Še sladica paše zraven :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, res taka prava moška s potrdilom :))) In lepo si se zraven pocrkljala s tortico, tako je tudi prav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam res je čist ta prava moška ;) Sončka smo pa vsi veseli.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf kako lepa voščilnica, teli distressi ti res ležijo. Njam, tisto pito bi si pa tudi jaz z veseljem privoščila, verjamem, da je bila slastna. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je tale čestitka in pita njamiiiiiii te sladke stavri zadnje čase samo gledam in občudujem .-)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar