Pomlad je pred vrati

Zadnje dneve nas sonček že lepo razvaja s svojimi toplimi žarki. Hitro smo pozabili na mrzle zimske dni in dneve raje kot doma, na toplem, preživljamo zunaj.

.
 

Tudi deklici na fotelju gotovo preganjata dolgčas, ob dolgih zimskih večerih, ko je dan tako kratek.


 Simpatično štampiljko Lili of the Valley- Story time sem naročila že pred nekaj časa . Tako primerna se mi zdi za deklice ki rade prebirajo knjige.


 Prepustite se toplim sončnim žarkom, za knjige bo spet čas  poleti, ko bo sonce okrog dvanajste ure pretoplo za martinčkanje na plaži.








Komentarji

  1. Tudi jaz obožujem začetek pomladi, ko se začne vse prebujati iz spanja. Sicer trenutno sonček opazujem samo skozi šipo, saj se me je lotil kar fin prehlad, ampak tudi to je nekaj :) Tvoj voščilnica pa je res čisto pomladanska in odtisek mi je strašno všeč in je zelo lepo pobarvan. LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna pomladna voščilnica. Nežne barve, simpatičen motiv, zelo lepo izdelan rob voščilnice in njena notranjost. Prav vsaka jo bo vesela. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Prave pomladne barve!
    Zelo lepo si jo obdelala zunaj in znotraj :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Fajn nakup je tale parček v naslonjaču ;) Krasna čestitka!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar