Valentin je pred vrati


Nekako ne morem, da se čisto na koncu ne bi pridružila Vladkinem igranju. Kakor že veste nas poziva naj si zadnjih štirinajst dni pred valentinovim, vsak dan in čim večkrat ponovimo, da se imamo radi. Kar težka naloga je to,  postaviti se pred ogledalo in si reči RAD SE MAM. Poskusila sem, prvič in drugič je bilo malo težje, potem pa je bilo vedno lažje in s takšno mantro je vredno nadaljevati tudi po Valentinu.


Vsekakor k tejle objavi sodi tudi Valentinova voščilnica, takšna preprosta z malo dodatki a z pomembnim sporočilom.


Črka L na zadnji strani ima tokrat dvojni pomen.


 Trije srčki so namenjeni mojim trem sončkom, v torek zjutraj jih bodo čakali na pisalni mizi preden se bodo odpravili od doma.

Vladka hvala ti za možnost, mislim, da bi brez tebe  praznik zaljubljenih in ljubljenih izpustila. Le jezila bi se na trgovce kako so izkoristili ta dan za čim večjo prodajo.Ni treba veliko, da poveš svojim da jih imaš rad!!

Komentarji

  1. Lepa in zelo mi je všeč dodatek - rozekta. Za svoje drage si pa tudi lepo poskrbela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica in sladke lizike :). Zelo si se potrudila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako je, da poveš svojim, da jih imaš rad, ni treba veliko. Te lizalke so zakon, čestitka pa je srčkasto kjut.

    OdgovoriIzbriši
  4. luštne voščilnice.
    tudi jaz sem Vladki hvaležna, da nas je okužila sto akcijo ljubezni. in ja,to bomo morale nadaljevati tudi po 14.2.
    ♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna voščilnica in tole držalce za lizike je prav simpatično. LP

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo sem vesela, da sem v vseh nas prebudila prav to, kar valentinovo v osnovi nosi v sebi, ljubezen in ne kič. Tudi sebi sem na ta način spremenila pogled :))) In res si je bilo prve dni kar težko povedati v ogledalo, da se imam rada :))) Čestitka je zelo lušna, tele lizike pa pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  7. O mjamica=) mislim da bodo tvoji trije zelo navdušeni oz. so verjetno že bili=) čudovito izpeljana ideja=)lep začetek tedna ti želim...

    OdgovoriIzbriši
  8. Njami, čudovita sladka pozornost, tudi voščilnica je krasna.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar