Maškare

V naši mali in s soncem obsijani deželici se danes h koncu bližajo pustne norčije. Že od petka se mastimo s krofi in drugimi mastnimi jedmi in spremljamo norčije pustnih šem in maškar,  katere so za nekaj dni prevzele nadzor in "komando" v deželi.Jutri se bo norčavi čas zaključil in spet bo teklo vse po starih in ustaljenih tirnicah. V naši hiši se že dolgo ne preoblačimo v šeme, otroci so zrasli in nočejo, midva pa sva šemi skozi vse leto.


 Se pa v času pusta zelo radi posladkamo s pustnimi sladkarijami, letos to niso bili krofi temveč krhki flancati.

Hvala bogu, da se je Manuela odločila, da naredi še kakšno voščilnico in tako na svojem blogu objavila izziv Wiff of Joy.

Po njihovi shemi  sem sestavila voščilnico z prikupnim klovnom .

 
 In tako prispevala svoj del k pustemu času.

Lep zaključek pustnih norčij vam želim.

Komentarji

  1. Tudi jaz se že lep čas bašem s krofi ... me kar malo skrbijo kile :) No pa saj se potem celo leto malce nazaj držim. Tale voščilnica pa je zelo prisrčna in času primerna. Veliko sreče na izzivu. LP Mojca

    OdgovoriIzbriši
  2. O enkratna klovnesa=) Pa tudi barve so čisto pustno razigrane...=)

    OdgovoriIzbriši
  3. Luštna klovnesa z rdečim noskom. Rožice se lepo podajo zraven.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prav lušno si s svojo četsitko zaokročila pustni čas. Zase moram priznati, da me pust ne potegne v dogajanje, nikoli me kaj ekstra ni. Je pa vsekakor dobro pogledati kakšno originalno masko in pohrustati kak krof ali flancat.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar