Izziv #49 - nov začetek

Dva tedna sta okrog in spet je pred nami izziv Craft-alnice. Naslov nam je izbrala Janja in se glasi

 nov začetek.

 Veliko je možnosti na to temo, na primer poroka, matura, vselitev ali rojstvo in še bi se našlo.
Odločila sem se za rojstvo, voščilnico za deklico sem izdelala v vintage slogu.
 
 
Za osnovni motiv sem izbrala prelepe starinske čeveljce. Priznam, da sem jih videla na netu in ker takšne štampiljke nimam, sem jih narisala kar na roko. Pobarvane so s suhimi barvicami in pa z belim Sakuro flumastrom. Namesto gumbkov sem nalepila roza polperlice.

 
Osnova je izdelana iz eko kartona, rob pa je obdelan s čisto novo pridobitvijo Nellie's multi frame's.Papirčke za podlago sem nahrčkala ne zadnjem kofetku pri sosedi. Rožice in vijugice so izrezane z Mariane design nožki, polperlice iz zalog, malo Victorian velvet distressa in izdelek je nared za Craft-alnico in v pozdrav mali dami.

Za pomoč in navdih pokukajte še k Janji, Manueli in Simoni, saj so za vas pripravile lepe izdelke. Pridružite se nam v izzivu!



Komentarji

  1. Tudi mene je novi začetek takoj asociiral na rojstvo. Je pa resnično veliko ostalih možnosti :) Zelo zanimiv izziv in lepo si to naredila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštna čestitka! In zelo dobro si uporabila svoje nove pridobitve!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo luštna. Copatki so tako nežne barve, prav lepo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Srčkani spoatki ... sploh pa mi je všeč tale krogčas spodnji del, poživi voščilnico. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Copatki so krasni, ti ne potrebuješ štampiljke :). Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He,he, Janja, saj marsičesa ne rabimo, pa moramo vseeno imeti. Hvala punce za komentarje.

      Izbriši
  6. Čudoviti copatki za čisto pravi začetek :-))
    Lepa je!

    OdgovoriIzbriši
  7. O kako so super tele copatke=) enkratno si jih narisala=) oh kolikokrat si sama želim da bi znala vsaj pol toliko risati=) Želim ti lep začetek tedna...

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar