Prva letos

Leto se je izteklo in moram vam priznati, da sem zadnji mesec v letu lovila sama sebe. Nikakor mi ni uspelo postoriti vsega, kar sem si zastavila in imam zaradi tega kar precejšnega moralnega mačka. A Novo leto je nov začetek in potruditi se bo treba, da bo potekal čimbolj po načrtih.
  
 Čisto slučajno sem med brskanjem po blogih odkrila zanimiv bonbonček, odločila sem se, da se potegujem zanj, saj je nagradica zelo mikavna, pa tudi zastavljena naloga mi je zelo všeč.

Izberi 5 naj naj voščilnic v letu 2011

Maska

 Zvezda

 Babi na kolesu

 Sončnice

Zimske rožice


 Pri pregledu objav sem ugotovila, da sem v preteklem letu naredila kar nekaj lepih izdelkov in težko sem jih izbrala le pet.

Čudovito nagradico je razpisala Debby in z veseljem se postavljam v vrsto .


Pa srečno!!

Komentarji

  1. Tudi tebi srečno. Verjamem pa, da te ob pogledu na tvoje zdaj že lanskoletne izdelke kar prevzame sreča, saj so čudoviti in težko je izbrati najlepšega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je pa lepa zbirka izdelkov. Sploh prva je nekaj posebnega. Srečno tudi tebi!. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Res je, velikoprekrasnih si naredila, ampak prva je tudi moja zmagovalka. :)

    Srečno, zdravo, zaljubljeno 2012! mwa

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je prav zanimivo pogledati na ta način svoje delo za nazaj in se spomniti kaj vse si ustvarjal. Lep prerez. Srečno, veselo in zabavno ter ustvarjalno leto ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite voščilnice, vsaka me je navdušila, maska pa je malce drugačna,vsekakor tudi moja zmagovalka. Želim ti lepo in ustvarjalno leto.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lep pogled nazaj!
    Tebi in tvojim srečno v 2012.letu!

    OdgovoriIzbriši
  7. kako čudovite voščilnice si naredila!
    prav gotovo se lahko s ponosom postaviš v vrsto za bonbonček!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  8. Verjamem, da je bil izbor težek. Prva in zadnja sta enostavno, vauuu! Srečno tudi tebi. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Tale z masko je res enkratna !!! Lepe so pa čisto vse !!!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar